NA ANTENIE: PENNIES FROM HEAVEN (2024)/ROD STEWART, JOOLS HOLLAND
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
SŁUCHAJ RADIA ON-LINE
 

7 tysięcy reklamacji ws. PEKI

Publikacja: 20.08.2014 g.15:30  Aktualizacja: 20.08.2014 g.15:23
Poznań
Setki reklamacji składają pasażerowie poznańskich autobusów i tramwajów. Skarżą się na działanie PEKI, czyli Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej. I choć urzędnicy obiecywali, że reklamacje będą rozpatrywane na korzyść klientów, to jak pokazuje przykład Naszego Słuchacza nie zawsze tak jest.
peka ulatwia zycie - PEKA
/ Fot. (PEKA)

W lipcu przez pięć dni pan Szymon nie mógł korzystać z kupionej sieciówki. Nie mógł jej aktywować w czytniku w autobusie lub tramwaju. Pan Szymon napisał reklamację. Chciał, aby zwrócono mu pieniądze lub przedłużono bilet o dodatkowe pięć dni. Zarząd Transportu Miejskiego odpisał jednak, że wniosek pana Szymona rozpatrzono negatywnie, bo to nabywca ponosi pełną odpowiedzialność za brak aktywacji biletu na karcie PEKA. 

Reklamacje ws PEKI można składać w punktach ZTMu i w internecie na stronie www.peka.poznan.pl  Tam jest specjalny formularz o reklamacjach. Od 50 dni a pasażerowie komunikacji miejskiej z Poznania złożyli już ponad 7 tysięcy reklamacji w sprawie Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej.

http://radiopoznan.fm/n/
KOMENTARZE 2
Jan 20.08.2014 godz. 19:18
Reklamujmy wszystko i na wszelkie sposoby by pokazać tym panom z ZTM jakim to towarem nas "uszczęśliwili".Bardzo wygodną formą jest Internet. Ja tak uczyniłem gdyż na 2 krótkich przejazdach chciano mnie oszukać o 60 groszy.Kwota śmieszna ale w matematyce wszystko powinno się bilansować na0.Reklamację uznano i 60 groszy wrucono.Więcej styczności z tym wynalazkiem nie mam poniewarz jestem zagorzałym cyklistą więc poruszam się głównie rowerem.
A za takie traktowanie nas poznaniaków obecnie rządząca ekipa ma na pewno w najbliższych wyborach 1 głos mniej.
AZ 20.08.2014 godz. 15:56
Miałam ten sam problem co Pan Szymon ale wydrukowałam potwierdzenie zapłaty oraz informację z mojego konta PEKI o ważności sieciówki i z tym jeździłam komunikacją dopóki nie udało mi się przeprowadzić transferu.
Zbuntowałam się i nie poszłam stać w kolejkach!!!!!!!! Uważam, że tak powinno postąpić gro pasażerów!!!!!!
Reklamacji też na pewno byłoby o wiele więcej ale część pasażerów nie bawi się w składanie WYCZERPUJĄCYCH DANYCH bo nie są w stanie podać ich wszystkich- dotyczy to nie tylko osób starszych. Młodzi też mają problemy z prawidłowym obliczeniem - odliczeniem, podaniem dnia godziny trasy itp., ponieważ nie są to pojedyncze przypadki lecz czasem jednego dnia kilka.!!!!! Paranoja trwa dalej a ZTM robi z nas BARANÓW!!!!!! Do kiedy to będzie trwało????? AZ