NA ANTENIE: PIERWSZA PLANETA OD SŁOŃCA
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
 

Burmistrz kazał wymienić klamki

Publikacja: 03.03.2015 g.15:45  Aktualizacja: 03.03.2015 g.15:37
Poznań
Czy nowy burmistrz Ostroroga nie ma zaufania do ludzi, z którymi pracuje? Chodzi o tych urzędników, którzy byli związani z poprzednim burmistrzem i wciąż pracują w urzędzie w Ostrorogu. Co się dzieje ze współpracownikami, którym szef nie ufa?
UEP - drzwi otwarte - Jacek Kosiak
/ Fot. Jacek Kosiak

Nie, nie - wcale nie zwalnia ich z pracy. Jednak wymienia klamki w drzwiach na takie z kluczykiem, żeby nikt nie wchodził do gabinetu. Jednak burmistrz zapewnia, że mimo tego drzwi będą szeroko otwarte. Dla mieszkańców na pewno.

Pracownicy urzędu w Ostrorogu woleli o tej sprawie nic nie mówić.

http://radiopoznan.fm/n/
KOMENTARZE 124
Sprawiedliwy 15.03.2015 godz. 14:37
Widać po wpisach kto nie godzi się ze zmianą burmistrza!
kibic 15.03.2015 godz. 12:30
Brawo. Myślę, że to właśnie ty nie masz pojęcia o czym piszesz. Burmistrz to "wizytówka" gminy. Tylko Wam współczuć mieszkańcy bo jedyne co ostatnio widać to brak kompetencji i brak ogładny u ojca miasta
Brawo 15.03.2015 godz. 11:32
Panie Burmistrzu tak trzymać. Proszę robić swoje.
A swoją drogą dziwię się ile jadu i nienawiści jest wśród ludzi, którzy nawet nie mają pojęcia o czym piszą.
Muszą bardzo cierpieć z powodu zmiany Burmistrza i Rady :) Widocznie im to nie na rękę.
Loco 15.03.2015 godz. 10:48
Chyba ta 8 kiedyś pracowała w gminie i staraciła stanowisko,ale prawdy napisać nie chce!
8 15.03.2015 godz. 09:09
Coś długo szuka się tych przekrętów Minęły już 3 miesiące i jeszcze nic nie znaleziono
Loco 15.03.2015 godz. 08:57
Zamyka się dlatego że aby nikt nie usunął przekrętów!
8 14.03.2015 godz. 10:21
Dlatego Burmistrz tworzy własną klike i zamyka się za drzwiami z klamką typu kulka
Loco 14.03.2015 godz. 09:47
Widać jak niektórzy żałują utraconych stołków,proszę skończyć z ocenianiem innych wedle siebie.Może Urząd Gminy będzie w końcu dla wszystkich ludzi a nie tylko dla wybranych!!!Burmistrz nie może zostawić kliki która była.
8 13.03.2015 godz. 21:33
Burmistrz wolne stanowiska obsadzi swoimi ludźmi Już to robi W ten sposób powstanie nowy układ
Obserwator 13.03.2015 godz. 20:36
Bravo Burmistrzu,może nareszcie zrobisz porządek w tej gminie.Znikną stołki obsadzane poprzez protekcję,a z opieki społecznej korzystać będą ludzie którzy naprawdę jej potrzebują.Pozdrawiam i trzymam kciuki.
Obserwator 13.03.2015 godz. 20:36
Bravo Burmistrzu,może nareszcie zrobisz porządek w tej gminie.Znikną stołki obsadzane poprzez protekcję,a z opieki społecznej korzystać będą ludzie którzy naprawdę jej potrzebują.Pozdrawiam i trzymam kciuki.
lekarz sokołowswki 13.03.2015 godz. 17:49
przydatna jest kontrola społeczna złodziejska dkracja potrzebowała intymności a nawet drzwi bez klamek dla opozycji
mucha 11.03.2015 godz. 19:03
szkoda mówić....poprostu brak kultury osobistej u nowego burmistrza i nic więcej tylko rozgrywki - zagrywki polityczne dotyczące byłej kadencji.... WSTYD!!!
mieszkaniec 10.03.2015 godz. 23:31
Przez jednego człowieka a tyle hałasu. Pomyslec ze to było takie miłe i spokojne miasteczko. Roku 2019 przybywaj szybko bo strach pomysleć co się może wydarzyć... mam nadzieje ze ludzie drugi raz krzyżyka przy tym nazwisku nie postawią..
bunio 10.03.2015 godz. 21:30
jestem tu tzw."nowy" ale nasz włodarz to dla mnie nadety bufon pozbawiony taktu i jakiejkolwiek życzliwosci do ludzi.
na tak 10.03.2015 godz. 21:11
znalazł się reformator pieniędzy publicznych proszę Pana trzeba znać swoją misję i mieć wizję.Źle dokonałam wyboru,naprawię ten błąd przy najbliżej nadarzającej się okazji. Był spokój, robotę było widać a zachciało się niektrórym zmian.Taki szum w mediach,co za wstyd. Bajka, która krąży w sieci potwierdza, że w Ostrrogu dzieje się żle. Brak pomysłu lub stwierdzenie,że "jakoś to będzie" w samorządzie nie może mieć miejsca. Na rozliczenie przyjdzie czas.... niebawem. 4 lat szybko miną.
ja....z gminy 10.03.2015 godz. 14:59
..no to dzisiaj całą Polska usłyszy o Ostrorogu.....godz 17,15.......ale wstyd ..... i co taka okragła klameczka narobiła ............
Normalny 10.03.2015 godz. 13:40
Naaaaaaaaajważniejsze, aby z chwilą "objęcia władzy" czyli wejścia w nową funkcję - NIE ZDURNIEĆ. Zdurnienie to np. natychmiastowe usunięcie mebli po poprzedniku, które "nie leżą" >> "nowemu".
ups... 09.03.2015 godz. 14:00
Widzę, że nasz Burmistrz prowadzi politykę porównań. Gdzie bym nie zajrzał tam we wszystkich arykułach i wywiadach non stop odnosi się do byłego burmistrza. Niech zacznie wreszcie prace na swoje konto.
a 08.03.2015 godz. 21:58
Chcieliście takiego burmistrza to macie. Poprzednim burmistrzem nie intetesowała sie tv, radio... bo rządził bardzo dobrze...
mrowa 08.03.2015 godz. 17:15
Mamy burmistrza który przyklaskuje gdy inni obrażają poprzednika i nie tylko jego...Prawda jest taka, że wiele mógłby pan się nauczyć od tych "niewykształconych", kultury szczególnie
ktoś 08.03.2015 godz. 14:43
Ludzie chcieliście zmian to je macie poprzedni burmistrz wam nie pasował to macie "lepszego"..... jakiś czas temu mielismy wybory Sołtysa ,nasz sołtys zwykły człowiek z wioski przywitał go jak potrafił a Burmistrz skomentował to tak"Dziękuje Sołtysowi za to skromne przywitanie" hm... może dlatego ze przed jego nazwiskiem nie powiedział DOKTOR... po prostu masakra
na tak 06.03.2015 godz. 20:06
Panie Burmistrzu zamknij się Pan w ramach bezpieczeństwa w szafie pancernej za zamknietymi drzwiami i czekaj aż minie 4 lata i zacznij od początku chodzenie po domach głowe daje ,że Cie znów wybiorą.Nie będzie już na tak
ktoś 06.03.2015 godz. 19:41
Zabezpieczanie dokumentów owszem, ale od tego jest kasa pancerna i nijak to się ma do zmiany klamek w drzwiach.Praca w warunkach nieufności nie sprzyja nikomu ,jeżeli nowemu burmistrzowi to odpowiada to mu współczuję czyli wykształcenie nie zawsze idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem. ...Może lepiej być niedouczonym ale bardziej światłym. Miały być zmiany na lepsze a robi się ciemnogród
popieram 06.03.2015 godz. 17:16
Ludzie skąd w was tyle nienawiści. Założę się, że i tak większość z was nie wybiera się nawet na spotkanie z burmistrzem więc po co te komentarze. Bardzo dobrze, że Pan burmistrz dba o bezpieczeństwo ważnych dokumentów. Życzę powodzenia w zaprowadzaniu nowych porządków.
.. 06.03.2015 godz. 15:42
Po to są szafki aby dokumenty w nich zamykać
Prawda 06.03.2015 godz. 15:16
Prawda jest taka, że to NIE Burmistrz ośmiesza gminę zakładając klamkę, ale wszyscy Ci, którzy dyskutują na ten temat.
Przez pokój Burmistrza przewija się bardzo dużo różnych dokumentów, za które On odpowiada i nikt inny, więc bardzo dobrze,że nie każdy może je teraz przeglądać, kiedy mu się tylko podoba.
Bezpieczeństwo - zgadzam się.
A na ocenę przyjdzie jeszcze czas, ale nie po 3, 4 czy 5 miesiącach jak robi to wielu.
bezpieczeństwo 06.03.2015 godz. 13:14
dziwi mnie to, ze nikt z komentujacych nie poruszyl aspektu bezpieczenstwa przetwarzania danych. W kazdym biurze, urzedzie powinny byc zainstalowane odpowiednie zabezpieczenia (drzwi pancerne, karty, zamki szyfrowe), ktore skutecznie uniemozliwia kradziez danych. Burmistrz jak i inni pracownicy urzedu za to odpowiadaja prawnie i dziwie sie, ze dopiero teraz takie zmiany sa wprowadzane

ale jak to u nas ze wszystkiego sie robi wielka polityke i od razu musi byc fala oskarzen ze ktos chce sie zamykac i nie wiadomo co jeszcze robic....
student 06.03.2015 godz. 12:34
Tytuł to nie wszystko Panie doktorze gleboznastwa... .Do pracy obiektywnej i na rzecz dobra gminy a nie patrzeć przez pryzmat swoich prywatnych konfliktów
ble,ble 06.03.2015 godz. 11:55
mówi się ,ze coś sie kończy i coś zaczyna, W Ostrorogu nie mówi się o pracy i merytoryce tylko o zasłyszanych plotkach. Środowisko małomiasteczkowe i z kompleksami na czele z radnymi i niby wykształconym Burmistrzem.Panie Burmistrzu wstydu Gminie i sobie oszczędź.Zacznij Pan od nowa , a jak nie ma pomysłu to wynajac trzeba eksperta.
samorząd 06.03.2015 godz. 11:37
czas skończyć tą demagogię i tak już zaszkodziła wizerunkowi Gminy.Do roboty, śmieci sprzątać po lasach i przy drogach,sadzić drzewa, wiosna idzie.Promować Gmine można tylko wyrężona pracą.Czekam na efekty. Ocenie to za rok
wstyd mi za ludzi z tej gminy !!!! 06.03.2015 godz. 11:10
Ludzie !!!!!!! obserwatorzy i inni moze juz przestaniecie jątrzyc jadem na obu Panów , przeciez to swiadczy o nas !!!!!!!!!! mieszkancach tej gminy . Ile jadu i nienawisci potrafi byc w człowieku .Pamietajcie ,ze Pan S.S nie jest pierwszym i ostatnim Burmistrzem , a to co piszecie i to co sie dzieje zostanie spadkiem dla naszych dzieci.Mozecie juz zaczą pisac kronike AD2014 , bo od tego roku zaczął sie podział gminy .Pomyslcie co zrobic aby o naszej gmin ie o naszym Ostrorogu mówili dobrze .A teraz ? teraz sie smieja , smieją sie z klamek , łapią za słówka ,zenada i wstyd bo nie z tego powinien słynąć Ostroróg
Obserwator 06.03.2015 godz. 10:51
ja

Tak, mowa o układzikach jest, bo to widać gołym okiem i zauważają, to nawet osoby, jak mniemam popierające takie prowadzenie życia publicznego, przez przeszłą władzę. Słowa "kochankach" użyłem nieświadomie, bo nie jest mi wiadomym, aby ktoś w UG czerpał korzyści z tego faktu, natomiast wiadome jest zatrudnianie rodzin.
ja 06.03.2015 godz. 10:39
Przeczytaj swoje poprzednie wpisy jest tam jasno mowa o układzikach, kochankach itp.. Więc chyba jednak plotki nie są Ci obce...
ja 06.03.2015 godz. 10:36
Jak już zwracamy uwagę na pracę iwybryki Burmistrza to może jeszcze dodajmy do tego pace radnych, którzy nie za wiele robią w tym kierunku by działo się w gminie lepiej . A co jeszcze razi w oczy to fakt, że chyba nie wszcyscy z nich zdają sobie sprawę z rangi decyzji, które podejmują, a które mają wielki wpływ na życie i funkcjonowanie różnych grup mieszkańców.Przyjśc na sesje i wziąć kasę to nie wszystko.
Obserwator 06.03.2015 godz. 10:35
ja........z gminy

A czy ja napisałem, że dzikie wysypiska i cała reszta są winą Pana R.N.? Zacytuj taki fragment..

Nie jest to winą byłego burmistrza, ale faktem jest to, że nic nie zrobił w tej sprawie, jak w wielu innych.

Stary burmistrz pluł na zwykłych obywateli i tego byłem świadkiem (okres po wichurze z maja bądź czerwca 2012 roku) i tym wydarzeniem mnie do siebie zraził.

Temat kochanki jest mi totalnie nieznany bo nie siedzę w plotkach i nawet o tym nie słyszałem, natomiast zadziwiające jest dla mnie to, że na wszelkie staże, ważniejsze stanowiska nie ma, czy nie było bardziej odpowiednich kandydatów niż synowie/synowe/żony/mężowie pracowników urzędu i nie tylko.
ja........z gminy 06.03.2015 godz. 10:04
Obserwator " co zrobił aby zlikwidować dzikie wysypiska śmieci?" a czy to wina R.N.za dzikie wysypiska , takich mamy mieszkanców !!!!!!! przeciez kazdy płaci za smieci , wiec nie rozumiem dlaczego wywożą do lasu. Prosze zobaczyc las w Szczepankowie ,przy szosie przy barierce do lasu leżą wory ze smieciami .........to chyba nie wina Pana N. To swiadczy o prostactwie i kulturze mieszkanców gminy .Druga sprawa "Poza tym sięgając pamięcią wstecz, zawsze zmiana burmistrzów wnosiła zmiany w zarządzaniu edukacją, raz lepsze, raz gorsze." ale stary burmistrz nie pluł na swoich poprzedników i jego rada i wyborcy tez na nikogo nie pluli .Trzecia sprawa dla obserwatora "ze starą władzą mogli obsadzać stołkami swoje rodziny, kochanki i nie wiadomo co jeszcze. " Kochanki ppana N i to mi sie wydaje tez jest zagrywką przedwyborczą .Jak człowiekowi zaszkodzic zepsuc dobre imie wymyslic na niego plotkę i tak było w tym przypadku a , że zostały skrzywdzone i oplute 2 rodziny ? a co tam , po trupach do władzy i do stołka ....
ona 06.03.2015 godz. 09:57
Burmistrz reprezentuje gminę i wszystkich jej mieszkańców a nie tylko tych którzy na niego głosowali.Pan Szalata był radnym opozycji i byl na NIE a teraz dziwi się ze ktos może miec inne zdanie niż On.
Ktos 06.03.2015 godz. 09:36
Skoro niektórzy z poprzedników tej dyskujsji twierdzą ,że poprzednik obsadzał kochankami różne stanowiska to może zastanówmy się na co poleciały... Tak więc za wysoki i super przystojny to on nie był, no ale miał fajny samochód. A obecny Pan B., no cóż na pewno ma fajną klamkę!!! Tak więc kobitki do dzieła a może dostaniecie posadę oddźwiernej.Ha ha ha..
Jarosław K. 06.03.2015 godz. 09:33
Jeśli coś dobrego się wydarzy będzie to zasługa burmistrza, jeśli wtopa będzie próba zrzucenia odpowiedzialności na poprzednika. I tak przez 4 lata się będziemy bujać. Przy okazji nie słyszałem aby poprzednik zrzucał odpowiedzialność na kogoś innego. A tutaj nawet za zmianę klamek odpowiada pan Napierała. Ciekawe czy zdaje sobie sprawe jaką ma moc:D
W kampani wszyscy radni, którzy startowali z list obecnego burmistrza obiecywali większe wykorzystanie pieniędzy z UE. Natomiast w jednym z pierwszych wypowiedzi burmistrza po wygranych wyborach która dotyczyła amfiteatru nad morminem burmistrz stwierdził, że trzeba go wydzierżawić. Po kilku latach starań aby był własnościa gminy teraz będziemy szukać dierżawcy zamiast choćby spróbować pozyskać pieniądze na odnowe z UE. Widać lepiej i prościej pisze się o pieniądzach unijnych w kampani niż potem o te pieniądze rzeczywiście. Panie burmistrzu, panowie radni poczytamy te ulotki za 4 lata sobie :D
I nie bagatelizował bym tych klamek bo to tylko pokazuje charakter, klase i poziom wymieniającego. A dokumenty po skończonej pracy wystarczy schować do szafy jak to się robi w większości firm i urzędów i sprawa rozwiązana. Teraz już pan pracuje na swoje konto i trzeba było mieć to co facet powinien mieć i brać to na klate a nie zasłaniać się pracownikami i poprzednikiem. Panie burmistrzu troche więcej zaufania i wiary w ludzi ale we wszystkich nie tylko w tych co poklepuja pana po ramieniu. Na tym stanowisku poprostu trzeba lubić ludzi czego życzę
ahh... 06.03.2015 godz. 09:28
Radzę uważniej czytać wpisy bo napisałem ,że burmistrz chce zlikwidować stary układ kosztem utworzenia nowego . wokół siebie i zlikwidowania osób dla siebie niewygodnych. A co do publicznych pieniędzy to proponuję zapoznać się z pieniędzmi jakie szkoła przeznacza z subwencji oświatowych na zadnia własne gminy. Czy kwota 400 tys zł do nikogo nie przemawia???Przecież to są pieniądze dla gminy zaoszczędzone. Szkoda że takie racjonalne i merytoryczne dowody nie przemawiają do P. B. i tych co krzyczą "CZAS NA ZMIANY".
Obserwator 06.03.2015 godz. 08:34
Turystka - bezpieczne drogi?

Gdzie są te bezpieczne drogi? Żadna z dróg gminnych nie może nawet zostać dobrze wyrównana mimo wniosków mieszkańców, nie mówię o drogach powiatowych, o których pisze aaa - na nich coś się działo, ale za nie nie odpowiada gmina, jak sama nazwa wskazuje, dość logiczne.

Ahh, piszesz o "starym układziku", jeśli jakikolwiek układ istnieje, to jak najszybciej powinien on zostać zlikwidowany, a sprawa powinna zostać zbadana przez odpowiednie służby? Jaki schemat wnioskowania, Ty reprezentujesz? Istnieje układ i niech istnieje, co tam.. Niech sobie robią co chcą za publiczne pieniądze, ale niech będą, co tam, zawsze to ktoś znany.. Poza tym sięgając pamięcią wstecz, zawsze zmiana burmistrzów wnosiła zmiany w zarządzaniu edukacją, raz lepsze, raz gorsze.

Turystka - gmina typowo rolnicza, w tej gminie jest kilka miejscowości w których nie ma żadnego indywidualnego gospodarstwa rolnego (pomijam gospodarstwa wielkoformatowe) i w tej sprawie również ciekawi mnie na jakich warunkach gmina zadbała oto, aby w okolicach pewnych miejscowości zniknęło całe zadrzewienie na rowach będące ostoją dla zwierząt - odpowiedzi na piśmie nie ma nadal, co "stary" burmistrz zrobił aby poprawić bezpieczeństwo na drogach (ile km. ścieżek rowerowych zostało zbudowanych), co zrobił aby zlikwidować dzikie wysypiska śmieci?

Oczywiście ja nie uważam, że "nowy" burmistrz to zrobi bo zwyczajnie polityków raczej darzę niskim zaufaniem, ale może się miło zaskoczę i dlatego jego decyzje rozumiem.
ahh... 05.03.2015 godz. 23:22
A jeśli ktoś liczył na konsultacje społeczne i dialog w tej sprawie to Pan Burmistrz odsyła to pocałowania okrągłej klamki.
ahh... 05.03.2015 godz. 23:19
Do obserwatora.Jak Pan/Pani włączy swoje myślenie, to zauważysz że Pan S.S. nie próbuje zrobić nic innego jak tylko zlikwidować "stary układzik" i ludzi, z którymi jest w konflikcie,głownie mam na myśli dyrekcję szkoły i przedszkola i zamierza stworzyć "nowy układzik" jemu podległy.O jak choćby komisja która miała przeprowadzić rewizję w szkole i przedszkolu i sformułować wnioski na temat ich pracy składała się z 3 osób z najbliższego otoczenia Pana Burmistrza oczywiście bez udziału osób pracujących i zarządzających tymi placówkami i bez udziału przedstawicieli rad rodziców.I gdzie tu szansa na obiektywne i rzetelne wnioski???
turystka 05.03.2015 godz. 22:57
ha,ha widzę że u "aaa" zaciął się enter.Ile emocji wywołała jedna okrągła klameczka i jeden malutki kluczyk w dzwiach.

turystka 05.03.2015 godz. 22:51
obejrzałam właśnie stronę internetową, aby zobaczyć co się dzieje pozytywnego w niby przyjaznej Gminie.Oprócz zdjęć młodych sportowców (chwała im za sukcesy i sukcesiki-brawo młodziezy) to od lata ubiegłego roku i informacji co jest zbudowane i co będzie ukończone i jakie są dalsze plany nic sie nie pojawiło.Podobno gmina jest "przejrzysta" ale trudno coś zobaczyć nowego.Wasz i Nasz Burmistrz był radnym ale widać ,że bezradnym.To co widzę i słysze to chyba tak pozostanie przez 4 lata. Szkoda ,że nie ma żadnego racjonalnego pomysłu nie tylko na Gmine ale i na siebie.

aaa 05.03.2015 godz. 22:40
No to wyliczamy co było zrobione przez ostatnie 4 lata: Kanaliza za 8 milionów zł, ulice z chodnikami: Szamotulska, Pniewska, Nowa, Rynek, boisko wielofunkcyjne. Do tego jeszcze drogi w Dobrojewie, Kluczewie i Szczepankowie, chodniki w Bobulczynie, świetlica wiejska w Rutkach, ocieplenie przedszkola itd. Wydaje mi się że przez 4 lata to dużo zostało zrobione.
masz 05.03.2015 godz. 22:39
Obserwator ma problem ze wzrokiem i wyłączył myślenie
turystka 05.03.2015 godz. 22:39
do obserwatora:jeżdze drogami waszej Gminy codziennie 2 xod kilku lat.pragne zauwazyć,ze drogi nowej zadnej nie wybudowano,ale modernizacje dróg były.Mnie to nie interesuje czy to zrobił sam Burmistrz,czy to jego pracownicy,czy pieniądze pochodziły z Gminy ,czy z Unii najwazniejsze że bezpecznie mogę dotrzeć do pracy i z niej powrócic.Miejsc pracy w Ostrorogu nigdy nie było bo nie ma przedsiebiorstw.Połozenie jest tak dobre że kazdy kto chce pracować może pracę znaleść w promieniu 50 km.-1 godz.jazdy w jedną stronę.Charakter gminy jest typowo rolniczy,chyba,że :obserwator" ma na względzie tylko miasto Ostroróg.To tylko sypialnia dla okolicy.Może i dobrze bo jeszcze zostało w Gminie troche rolników,czyste powietrze.
Z tej okolicy Las Vegas się nie zrobi.
aaa 05.03.2015 godz. 22:36
No to wyliczamy co było zrobione przez ostatnie 4 lata: Kanaliza za 8 miliony, ulice z chodnikami: Szamotulska, Pniewska, Nowa, Rynek, boisko wielofunkcyjne. Do tego jeszcze drogi w Dobrojewie i Kluczewie, chodniki w Bobulczynie, świetlica wiejska w Rutkach, ocieplenie przedszkola itd. Wydaje mi się że przez 4 lata to dużo zostało zrobione.
Obserwator 05.03.2015 godz. 22:28
Dziwi mnie ta fala negatywnych komentarzy.. Choć biorąc pod uwagę mentalność mieszkańców gminy Ostroróg, to może nie jest to nic dziwnego.

Normalne jest to, że człowiek układa pracę po swojemu i dobiera do tego sobie odpowiednich ludzi, narzędzia i tak dalej. Tak jest przy każdej zmianie burmistrza, szefa i tak dalej. Wszędzie to funkcjonuje i za załe mają to chyba tylko Ci, którzy przez układziki ze starą władzą mogli obsadzać stołkami swoje rodziny, kochanki i nie wiadomo co jeszcze. Boli Was teraz ta zmiana? Że pojawia się ktoś nowy, świeży, z wolą działania?

Przez ostatnie lata rządów nic nie działo się w gminie, nie wybudowano żadnej drogi, ba żadnej nie wyremontowano, nie powstały żadne nowe miejsca pracy, żadna firma nie zainteresowała się terenami pod inwestycje i można tak wymieniać.

Czy nowy burmistrz to zmieni? Wierzę, że tak, ale nie przez 3 czy 8 miesięcy. Oceniać się powinno na koniec kadencji, a nie teraz.

Warto czasem włączyć myślenie.
turystka 05.03.2015 godz. 22:28
wypisze wniosek na urlop i spotkam się z Panem Burmistrzem,ale zastanowiam się czy nie zmarnuje czasu pod jego dzwami z okragłą klameczką?Zamiast oczekiwania na spotkanie z Burmistrzem może należało sie udać z tematem kluczyka do wrót władzy do jakiegoś kabaretu.Śmiech by był na cała Polskę i emitowany przez parę lat na kanale TV Rozrywka.
Lepszej promocji Burmistrzowi chyba nikt by nie zrobił.Wykszatłcenie u niego jest,prezencja chyba też,ale obycia brak.Mała Gmina z wielką tradycjąno i z Janem z Ostroroga.Czy w wieku 40 lat da się jeszcze czegoś nauczyć tego Pana skoro z oświatą tak kiepsko?.Wszyscy inteligenci wymarli został tylko jeden.szkoda szkoda,ze z naszego burmistrza się smieją,ale swoimi "błyskotliwymi" poczynaniami na to zasłużył.
enrique 05.03.2015 godz. 22:10
może przesadziłem z poprzednim wpisem, ale obawiam się, że następnym krokiem mogą być drzwi bez klamek...
enrique 05.03.2015 godz. 21:59
z większości komentarzy wyłania się obraz niezbyt korzystny dla sprawującego władzę, ale przytoczę tu historię, którą opowiedział mi kiedyś mój znajomy.....jeśli ktoś powie ci, że jesteś osłem, nic sobie z tego nie rób, jeśli druga osoba tez nazwie cię osłem, też to olej, ale jeśli wszyscy w koło mówią o tobie osioł, to idź i kup sobie siodło. FAJNE, NO NIE
zbulwersowana 05.03.2015 godz. 21:53
Może czas wielki, Panie Burmistrzu, aby zajął Pan stanowisko i ustosunkował się do wszystkich zarzutów. Wpisy świadczą, że wyborcy są zawiedzeni postępowaniem Pana. Nie na to chyba liczyli wyborcy. Nie od tej strony Ostroróg miał być opisywany w prasie i reklamowany w radiu. Ostroróg i mieszkańcy nie zasłużyli na wystawianie na pośmiewisko!!!!
kandydatka na mieszkankę 05.03.2015 godz. 21:46
czytam te wypowiedzi i się z nich śmieję.Burmistrz lat 40 a zachowanie jego wystraszonego i porzuconego kotka.Zainteresowałam się tą błahą sprawą,ale ona ma wydźwięk o wiele szerszy.
zamykanie się przed mieszkańcami ,którzy burmistrza wybrali na tak poważny urząd na 4 lata to musi być poważna rozterka.Należy zadać pytanie,co nami kierowało,żeby nami rządziła osoba z brakiem odpowiednich kompetencji.Atrybutem młodowości powinna być pewność siebie .Zamykanie się na klucz to oznaka bezradności.Podobno radny to bezradny a burmistrz to nie burmistrz co chowa się za zamkniętymi dzwiami.Bycie radnym nieczego Pana nie nauczyło.Przykro,że z naszej gminy śmieją się w radio.Młodzi mówią " nie rób wiochy".Jesli Pan te kometarze czyta to wyciągnij Pan z nich wnioski a potem zaproś dziennikarzy z radia i powiedz im co dobrego zrobiłem żeby się pochwalić i tę plamę zmyć.
zatroskana 05.03.2015 godz. 21:26
ludzie mówia,ludzie piszą a głupota krąży wokół nas. Czas się zebrać i podać doktorowi lekarstwo
wandzia 05.03.2015 godz. 16:46
Do zainteresowany: chyba nie rozumiesz sytuacji. Klamka to symbol za którym kryje się brak zaufania do ludzi i to nie tylko współpracowników....
ktoś 05.03.2015 godz. 16:43
Panowie redaktorzy RM pytanie do Was. Czy Wam się udało bez wcześniejszego umówienia na audiencję dostać?
Zainteresowany 05.03.2015 godz. 16:33
już nie macie o czym pisać. są ważniejsze sprawy niż klamka... miło słyszeć ze tylko to robi źle nowy burmistrz...
ohh................. 05.03.2015 godz. 15:18
Porównuje się , bo wie , ze poprzedni był o duuuuuuuuzzzzzzzoo lepszy od niego i to w kazdej dziedzinie , a że potyczki personalne sa i niewygodnych i nielubianych trzeba sie pozbyc to kazdy w gminie wie o co chodzi. A nowi radni są bezradni , potrafią lizac swojego Pana.....
ble,ble 05.03.2015 godz. 14:43
co się będzie działo jak pojawi się "aferka"? lub afera , a jak widać po komentarzach kluczyk i klameczka robi jako sonda w Gminie. Komentarze nie są pochlebne nowej władzy. A gdzie w tym wszystkim jest przewodniczący i radni. Czy też tak wszystkiego się boją. Niech się pozamykają w swoich twierdzach.
ahh... 05.03.2015 godz. 13:58
Za chwilę dowiemy się , że były burmistrz jest w zmowie ze sprzątaczkami i zakrada się do gabinetu po godzinach pracy obecnego burmistrza . Absurd!!! Panie burmistrzu radzę przestać porównywać się ciągle ze swoim poprzednikiem bo porównania mają to do siebie, że różnie się w nich wypada.A jeśli przez porządek w oświacie, ktoś rozumie potyczki personalne i pozbywanie się niewygodnych dla siebie ludzi bo co do tego nie ma już żadnych wątpiwości to szkoda. Zyczę powodzenia w tworzeniu nowego układu.
wyborca 05.03.2015 godz. 11:52
burmistrzu nie bój się swoich wyborców, zaufali Tobie ,a jeśli z problemami i dokumentami sobie nie radzisz to oddaj władzę. Nijaki problem klamki i klucza i śmiech wokół tego nijakiego problemu świadczy o twojej bezradności i strachu.
cz'ytacz 05.03.2015 godz. 10:48
Temat NA KLUCZ ZAMYKANYCH DRZWI OD GABINETU BURMISTRZA jest groteskowy
mimo że zaisteresowani twierdzą że jest to SKANDAL ZAMYKAĆ DRZWI SWOJEGO GABINETU.
W takim temacie nie mieści się reklama ani PROMOCJA !
Mieści się w tym SZARA RZECZYWISTOŚĆ I ZRÓŻNICOWANE POGLĄDY SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ
do której należą URZĘDNICY MAGISTRATU.

Jakby co to kwestia tożsamości i klarowania się lokalnych mentalności społecznych
zaczyna zmierzać ku różnym orginalnym-lokalnym założeniom akceptowalnym przez
tychże wyborców-mieszkaʼnców.
Jest to porównywalne do GZIKU Z CEBULĄ I OLEJEM Z PYRKAMI w Piątki lub
na przemian w Piątki ;Śledziami w śmietanie ... .
I ma się tak jak lubienie Pana Miecia ,Władzia,Adasia,Janusza
którzy tradycyjnie obsiadają różne fotele samorządowo-wyborczo-lukratywne
na lokalnych stanowiskach .
Lecz wyżej ...,to kaganiec wyborcy nie pozwoli z tej przyczyny iż
palnie coś głupiego !.(Mało) Będzie bredził mowy o maszynce do mięsa
lub wysłaniu na Syberię wszystkich którzy są dla niego Pachołkami Rosji ...!!
znaczy się modnymi w tym 25-LECIU Komunistami którzy nie chodzą do Kościoła !
samorzad 05.03.2015 godz. 08:44
rozgłos byle jaki i śmiech też towarzyszy samorządom,
ale czy taki jest potrzebny gminie. Sieć kanalizacyjna, hala, życie kulturalne, życie sportowe, uporządkowane otoczenie jeziora to są sprawy którymi należy się zająć. Ciekawa jestem co się skrywa za tymi tajemniczymi drzwiami. Jan Ostroróg jak czytamy w encyklopedii to człowiek renesansu, a obecnie Ostroróg kojarzy się z ciemnym średniowieczem. Powróćmy chociaż na chwilę do 10 letniego oświecenia.
kibic oldboya 05.03.2015 godz. 08:35
oj, głupoto, głupoto. Doktor, magister, inżynier czy też technik, nie ma znaczenia. W samorządzie trzeba być menadżerem i wizję.Bez zdolności kreowania nowej rzeczywistości nawet tyt. naukowy nie pomoże. Mieszańcy Gminy Ostroróg to dopiero ocenią za rok, może dwa na pewno za trzy. Ale będzie szkoda tego straconego czasu. Opowieści o tym co się chce a nie konkretne działania, czyny no i pieniądze nie pomogą burmistrzowi. Widzę, że jest słaby,nerwowy i się wszystkiego boi. Temat klamki wywołał temat, aby sobie podyskutować tez na inne tematy Szkoda tylko ,ze dyskusja merytoryczna nie miała miejsca przed wyborami. Opowiadanie głupot przyniosło efekt. Jest nowe kółko adoracyjne wokół Pana SS, które czeka na rozgłos obojętnie jaki byleby był. Praca i tylko praca pomoże mieszkańcom gminy.
obeznany 05.03.2015 godz. 08:30
Co do kanalizacji miasta.nieprawda ze była rozpoczęta przed wyborami.czy ktos wie ile potrzeba czasu na rozpoczęcie takiego projektu? Samych pozwoleń mapek projektów wniosków podpisów.pieniadze z uni będą ale po zakończeniu inwestycji i jej prawidłowemu rozliczeniu .jezeli nie to gmina straci kwotę pewnie 3 milionów.a ze swojej kasy tez musza dołożyć drugie tyle. lepiej żeby nie zmarnować tego co rozpoczął poprzednik.
cz'ytacz 05.03.2015 godz. 07:24
Niedługo słuchąc Wiadomości ,dowiem się iż Burmistrz nosi szelki
a z tej przyczyny że sporo przytył tj zrobił się gruby.
A tak pozatym lubię takie biurokratyczne informacje o tym że
ktoś się oburzył na to że nie może wejść i uściąść na fotelu aby poczuć
się jak bóg -choć przez chwilę .
Ogólnie uważam (lub jestem zmuszony tak twierdzić) że wystarczy OGŁOSIĆ
TAKIE ŻYCZENIE I DOSTĘPUJE SIĘ ZASZCZYTU ... .
Gdyż zanim wyborcy zaczną myśleć i mieć swoje interesy to upłynie
duużo wody w Warcie .
jmt 05.03.2015 godz. 05:57
ładny z niego pacjent. . .
Mimi 04.03.2015 godz. 23:51
do luzaka

Bawi mnie niesamowicie, ile nagle mamy znawców ostroroskiej oświaty.... a ile osób z Państwa się tu wypowiadających wie o szkole coś więcej niż tylko to, co widzieli z perspektywy ucznia lub rodzica? ... no właśnie :) Poza tym radzę czytać ze zrozumieniem przepisy i słuchać ze zrozumieniem. Przede wszystkim radzę też mieć swoje zdanie i poglądy ;) A problemem ostroroskiej oświaty jest poziom nauczania i fatalne wyniki na egzaminach zewnętrznych. Choć trzeba przyznać, że czasem i dobry nauczyciel nie pomoże, jak dziecko z domu nie wyniesie sumienności, pracowitości i oczytania. Błędne koło niestety. Były burmistrz nie ingerował w edukację, gdyż... tu nie skomentuję przez grzeczność.
adolfik 04.03.2015 godz. 23:31
do głos film pod tytułem" Roman od niedawna był człowiekiem" tylko chyba nie ma kina bo kiedyś zakmneli i pan Kapelan miał swoją szwalnie a teraz to nie wiadomo co tam jest czyli wielkie ZERO
adolfik 04.03.2015 godz. 23:26
kto naskarżył do radia hmm jedno jeszcze z dawnych układów pozostało....
uprzejmie donoszę że w jaśkowie zmieniono zamek w drzwiach na wronieckiej hehehe
już kiedyś głośno było o ostrorogu ale to już dawne dzieje o poprzedniku p.R.N.
a po za tym jak ktoś chce podłożyć tzw ' świnie ' to i tak to zrobi. na czerwony kolor innego nie nałożysz -tego nie pomalujesz
luzak 04.03.2015 godz. 23:19
Popieram ''OBSERWATORA'' Pan R. Napierała był otwarty dla każdego , potrafił odezwać się do każdego - to nie prawda ,że przyjmował w określonych godzinach.....A obecny ''władca'' traktuje wszystkich z ''góry'' i z pogardą ......
adolfik 04.03.2015 godz. 23:15
czyli człowiek robi afere z powodu klamki?? hehe Panie Burmistrzu Szałata niech Pan już powie gdzie jest pióro poprzednika to nie będzie musiał szukać po godzinach Pana pracy i przewracać szaf. Pozdrawiam rozbawiony do łez
głos 04.03.2015 godz. 23:08
I jeszcze jedna podstawowa roznica. Pan Burmistrz Napierała był przede wszystkim czlowiekiem, a pan jest tylko kimś ....
głos 04.03.2015 godz. 23:02
A jak funkcjonują inne urzędy bez takich klamek? Wstyd, że w świecie gdzie tyle zła na każdym kroku nawet w naszej gminie tylko nienawiści do drugiego człowieka.
luzak 04.03.2015 godz. 23:00
Trafne słowa MONA - tworzy swój własny układ i otacza się ''swoimi'' ludźmi - ale skoro przed wyborami obiecał większości pracę - to słowa trzeba dotrzymać .... Na razie to robi więcej zamieszania niż pożytku i to na samym początku ''kariery''.... -- warto byłoby się zabrać do konkretnej roboty - bo na razie to wprowadza jeden wielki zamęt zarówno w urzędzie jak i w gminie , drogi wyglądają jak w sredniowieczu !!!!! kiedy będzie gaz w Ostrorogu!!!- chyba ,że już mu nie zależy BO ?!?!?!?!?!?!........za wszelką cene chce zniszczyć coś co bardzo dobrze funkcjonuje ( chodzi o planowaną ''REWOLUCJĘ'' w oświacie )- nie patrzy na konsekwencję swoich decyzji i dobro dzieci. Żaden z urzędujących do tej pory burmistrzów , nie przysporzył sobie tylu negatywnych ocen - a to CZEGOŚ dowodzi....... zapomniał ,że burmistrzem jest się tylko przez chwilę, a człowiekiem całe życie.....popieram słowa ""ROLNIKA"" - OSZUKAŁ WYBORCÓW I NADAL OSZUKUJĘ !!!!!!!!!
. 04.03.2015 godz. 22:54
i wtedy znaczenie klamki nabierze mocy urzędowej :D:D:D:D:D:D
do obserwatora 04.03.2015 godz. 22:53
czyli prywatyzacja jest ok?? za chwilę pan Maciej przejdzie na zasłużoną emeryturę i będzie mama całowała klamkę od autobusu jadąc do szamotuł przeklinając wszystkich. to niech przypomni się R.N i L.B którzy oddali coś co było budowane przez mieszkańców dla mieszkańców.
mxc 04.03.2015 godz. 22:49
Popieram ;)
mieszkaniec od urodzenia 04.03.2015 godz. 22:49
czytam i też zadaję sobie pytanie kto informuje o takich błahych rzeczach media Oo ja-ja natomiast krótsza lista jest czego nie trzeba robić niż co należało by zrobić droga Mimi. no cóż przez kilka kadencji sie nazbierało. Przypomnę że w jednym z orędzi zostało napisane budowa kanalizy do 2012roku!!!!!!!!!!!! trochę chyba mamy poślizg....
mama 04.03.2015 godz. 22:48
Prywatny ośrodek zdrowia. Widzicie mieszkańcy jakieś zmiany w jego funkcjonowaniu....no może jedna, ale konkretna dla gminy - środki z budżetu nie idą na jego utrzymanie
asd 04.03.2015 godz. 22:46
Nie od razu Rzym zbudowano :)
Mimi 04.03.2015 godz. 22:43
Na zrobienie kanalizacji był ostatni moment - jest ono dofinansowywane z UE, gdyby teraz tego nie rozpoczęto, to przepadłyby pieniądze, a najlepiej zacząć taką inwestycję przed wyborami ;) Choć tym razem nie pomogło :)
Co do chodników i dróg...... zdarza mi się bywać w Ostrorogu i niestety zawsze muszę uważać... na dziurawe drogi i ruchome płytki w chodnikach. Chodnik nowy jest, owszem, w Szczepankowie, oraz przy rynku - ale rynek to część reprezentacyjna, a co z resztą? No sorry....
Roman erotoman 04.03.2015 godz. 22:40
jak wielu już słyszało ale w każdym ziarnku jest troszkę prawdy.
do obserwatora 04.03.2015 godz. 22:39
Jak widać były trzeba to podkreślić pan burmistrz nie potrafił rozmawiać ze wszystkimi. Sprzedał ostroroskie wodociągi Aqua-czemuś jak też dzięki niemu i panu radnemu powiatowemu z Ostroroga mamy ośrodek zdrowia ale PRYWATNY, Obserwator naprawdę zobacz ile poszło na imprezy "okololicznościowe" jak to napisane na ostatniej rozrywce w ostrorogu. Młodzież nie ma co szukać dzięki panu R.N. i całej jego obszernej cichej lecz skutecznej działalności z wspierającej swój domowy budżet jak i 'swoich'ludzi
Dziękujemy.
obserwator 04.03.2015 godz. 22:33
Rządził nieudolnie? To za jego kadencji rozpoczęły sie inicjatywy m.in rozpoczęcie budowy kanalizacji, czy pozakladanie nowych chodników i renowacja dróg.
Mimi 04.03.2015 godz. 22:29
Od czegoś trzeba zacząć, a najlepiej do tego, żeby nieodpowiednie osoby nie zaglądały do poufnych dokumentów. Swoją drogą dziwne, że wymiana klamek budzi wokół siebie tyle kontrowersji. Ciekawe jest też to, kto poinformował o tym radio... Może ci, którzy nagle nie mogą wchodzić do gabinetu Burmistrza kiedy im się zamarzy? Co do oceny nowego Burmistrza - poczekajmy do końca kadencji :) Poprzedni burmistrz zostawił po sobie niesamowity bałagan, zresztą rządził nieudolnie, nie miał żadnego wizerunku.
Panie Burmistrzu - życzę powodzenia w dalszych "porządkach"!
A wszystkim hejterom życzę spokoju - bardzo często człowiek boi się nowego ;)
DES 04.03.2015 godz. 22:28
Najbardziej tragiczne dla mnie jest to że burmistrz ośmiesza się i całą gminę nie mając świadomości, że tak jest. W jego mniemaniu jest cudowny i chce zrobić porządek.... A wstyd na całą Polskę!
. 04.03.2015 godz. 22:27
Jedno ranczo już jest :D. Dokładnie, Pan Roman nie bez powodu piastował 2 kadencje burmistrza. :)
obserwator 04.03.2015 godz. 22:21
A mnie sie podobały działania "starego burmistrza" był wszedzie gdzie go potrzebowali , nie odmówił nikomu pomocy , dobrej rady i uśmiechu , potrafił rozmawiac z księdzem ,dzieckiem z kazdym Pan Roman byl dostępny dla mieszkańców nie tylko w wyznaczonych godzinach..Nowy Burmistrz P.Romanowi nie dorasta do pięt nawet mając dr przed nazwiskiem.Zarozumiały , nawet przywitac nie umie , czeka na ukłony.No ale cóz , wyborcy chieli zmian to maja , zmiany zaczęły sie ale okrągłymi klamkami , bo takie potrzeby ma Pan Burmistrz i jego świta.Ostrorożanie i Gmino sami wybraliscie .
zgminy 04.03.2015 godz. 21:57
a może pod kazdym sklepem postawi ławeczki , w sklepie wprowadzi mamrota i bedziemy mieli wilkowyje 2 , mamy Kozioła , mamy Czerepacha , ksiedza tez mamy , brak Lusi , ale znajdziemy ją .......a moze ktos film nakreci pt prywatne ranczo w Jaskowie ......
mona 04.03.2015 godz. 21:45
Nowy burmistrz chce zgładzić stary układ.tym samym tworzy nowy swój własny.
... 04.03.2015 godz. 21:13
Wie ktoś może kiedy będzie emisja w telewizji? I dokładnie na jakim kanale?
ABC 04.03.2015 godz. 21:00
Nowy Burmistrz nic nie zrobi tylko wszystko zepsuje co dobrze funkcjonowało.
xxxx 04.03.2015 godz. 20:52
O jakich działaniach Tereso mówisz? O klamkach? Przecież nic innego jeszcze nie zostało zrobione ;)
Teresa 04.03.2015 godz. 20:42
A mi działania nowego burmistrza bardzo się podobaja. Wreszcie zapanuje w urzędzie i całej gminie porządek. Zakończy się kumpoterstwo i układy. W każdym szanującym się urzędzie wyznaczone są dni i godziny przyjmowania interesantów. Stan gminy oraz ogół prac i zadań jakie stoją przed nowym burmistrzem to nie lada wyzwanie. Brawo panie Sławku, że podjął się pan tych zadań. Proszę nie zważać na takie obelgi tylko robić swoje, a na obiektywną ocenę przyjdzie czas później. Proszę pamiętać, że jeszcze się taki nie urodził, żeby wszystkim dogodził.
no cóż 04.03.2015 godz. 20:35
Można było podejść do tej sprawy na luzie, z dystansem, ale nie, lepiej było pokazać wszystkim, że się ma kija w tyłku... czekamy na konkrety, szumnie zapowiadane "zmiany", a serwuje nam się takie akcje jak ta powyżej. Czas wziąć się do pracy, bo tej w Ostrorogu jest sporo do wykonania!
jana 04.03.2015 godz. 18:54
A może postawi maszynę z numerkami jak w zusie i wydziale komunikacji?
renia 04.03.2015 godz. 18:52
Pan Roman byl dostępny dla mieszkańców nie tylko w wyznaczonych godzinach.obecny burmistrz ma godziny przyjmowania i zapisy telefoniczne.Reklamował się hasłem burmistrz przyjazny mieszkańcom! Tylko ktorym?
ja 04.03.2015 godz. 17:32
Zapomniał dodać,że z nim można się spotkać tylko po uprzednim telefonicznym umówieniu,a poprzedni Burmistrz jak się miało sprawę np.w środę i był na miejscu to też petenta przyjął.
set 04.03.2015 godz. 17:24
Chcieliśmy zmian,no to mamy - klamek.Tak jakby to było priorytetem w naszej gminie,ale skoro p.burmistrz zamyka się przed ludzmi to cóż poradzimy?Jego wola,może w życiu miał za mało prywatności?Zapomniał tylko,że stanowisko to brak takowej.Żeby tylko nie zapomniał,że burmistrzem się BYWA!
ktoś 04.03.2015 godz. 17:20
Współczuję Wam mieszkańcy, że takiego wyboru dokonaliście.....a pracownikom dużo cierpliwości bo ciekawie się pracuje z kimś kto nie ma do swojej kadry zaufania
ups 04.03.2015 godz. 14:52
Nie dziwię się że pracownicy w urzędzie nie chcą komentować tej sprawy bo pewnie na samą myśl wybuchają śmiechem. Jakby Pan Burmistrz był na poziomie to zgasił by całą tą sprawę z klamką biorąc to na poczucie humoru. Ubolewam tylko, że nie widzi jak bardzo ośmiesza siebie i cały urząd.
turystka 04.03.2015 godz. 14:29
ale śmiech z tą klamką. Ostroróg na fali, ale śmiechu. Burmistrz boi się wyborców swoich, ale kino .Taaaaaaaaaaka Gmina." Kupa" do zrobienia,ale jaka?. Sama nie wiem .
Szkoda,że jak jadę do pracy to urząd jeszcze zamknięty, a gdy wracam z niej to już zamknięty. Chcę zobaczyć tę klamkę i tego Burmistrza.
kandydatka na mieszkankę 04.03.2015 godz. 14:10
zamierzam zamieszkać na terenie gminy. Niby nic nie stoi na przeszkodzie, ale gdy usłyszałam w radio o "klamkowaniu" w Gminie pomyślałam, że to chyba żart. Bywam tam co jakiś czas bo mam zamiar zamieszkać w tej czystej, przyjaznej gminie. Wyborami samorządowymi nie byłam zainteresowana bo tam nie jestem zameldowana. Burmistrz gdy załatwiałam sprawy wydawał się kompetentny i przyjazny. Dlaczego go nie wybrali to nie mam pojęcia?, Zdziwiłam się, że taki menadżer musiał pożegnać się z samorządem. Wyborcy jak się dowiadywałam wybrali hasło "czas na zmiany" to i mają. Jak nie lepiej to chociaż śmieszniej. Gratuluje Panu burmistrzowi poczucia humoru, ale chyba nie o to chodzi. Samorząd jest bardzo wymagający. Za trzy lata będę głosować w mojej nowej Gminie. Zobaczę co się zmieni.
ilia 04.03.2015 godz. 13:46
Burmistrz narazie nie zajmuje się wspólpracą z ludźmi, nie słucha też tego co mają mu ciekawego do powiedzenia za to plotkami i pogłoskami interesuje się aż za bardzo.Może mu przez to zabraknąć czasu na pozyskanie tych obiecanych inwstorów do gminy.
obserwatorka 04.03.2015 godz. 12:38
zaczęło się coś dziać w Ostrorogu. Ostatnio media do nas dotarły na huczne obchody 600 lecia. Były inne okazje żeby się pochwalić osiągnieciami. Ale przez skromność nikt tego nie robił. Były okazje żeby się pokazać.,Chociażby hala widowisko-sportowa, mała bo mała galeria malarki Pani Danuty. A tu nagle taki nius. Śmieszne jest zachowanie burmistrza. Teraz o naszej gminie będzie głośno, bo się Doktor nie umie zachować i nie ma pomysłu na współpracę. Panie burmistrzu jak Pan chce dorównać poprzednikowi?,same obietnice wyborcze nie pomogą. Bierz się Pan do konkretnej roboty a nie wymieniaj Pan klamek, bo się Pan ośmiesza. Poszło w eter i to zostanie. Ale wstyd. Pozdrawiam słuchaczy radia Markury
XXX 04.03.2015 godz. 10:16
Gdyby był dobrym DOKTOREM to by pracował na uczelni...
a 04.03.2015 godz. 09:49
Brawo!!! Burmistrz (A)frontem do ludzi.
Jarząbek Wacław 04.03.2015 godz. 07:58
A czy szafa już stoi w gabinecie burmistrza bo chciałem przyjść i zaśpiewać:
https://www.youtube.com/watch?v=DCE2OWZA82o
Kasia 04.03.2015 godz. 07:25
Wymienił klamki... nie wiem z czego taka afera :P Stary burmistrz zostawił mu sporo bałaganu jak chociażby z oświątą :/ a On teraz musi to "powygryzać" Oceniajmy go za 4 lata, a porównujmy ze starym burmistrzem za 8 lat. Nie można wymagać od człowieka któy dopiero zaczął rządzenie żeby nagle jak za dotknięciem magicznej różdżki wszystko stało się idealne
Łukasz 04.03.2015 godz. 01:01
"Źle się dzieje w naszej gminie. Nowy Burmistrz nie zrobi 1/4 z tego co udało się zrobić Romanowi." Taaaaak ..... w końcu dzięki dwukrotnej kadencji poprzedniego Burmistrza, Gmina Ostroróg opływa w mleko i miód. Bezrobocie, brak jakichkolwiek inwestycji (z wyjątkiem wyłożenia chodnika pod domem wyżej wymienionego lub przedwyborczą instalacją kanalizacji miejskiej) i przedsiębiorstw dających szanse zatrudnienia. Brak możliwości, szans i cholernej nadziei na względnie normalne życie we własnej okolicy. Wielkie brawa dla Pana Romana i "dream team'u" z Urzędu Gminy. Co się tyczy Pana Sławomira .... Jest to początek jego kadencji. Biorąc pod uwagę zatrważający stan Gminy oraz ogół pracy i zadań stojących przed nowym Burmistrzem, wydaje mi się, że na obiektywną ocenę czas przyjdzie później. Swoją drogą niezwykle zabawny jest fakt, jak bardzo poruszająca może być wymiana zamka/klamki/drzwi tudzież okien w gabinecie urzędnika państwowego. Pracując jednak wśród ludzi przyzwyczajonych do brania pieniędzy za nic, też wolałbym się mieć na baczności ... ot tak, kierując się zdrowym rozsądkiem.
kora 04.03.2015 godz. 00:19
kolezanko dobre słowa pozdrawiam
enrique 03.03.2015 godz. 22:04
Psychol, ale ludziska skoro tak chcieliście.....
... 03.03.2015 godz. 22:01
Jeśli tak się zaczyna 4-letnia kadencja nowego burmistrza w naszej gminie, to możemy się bać co będzie się działo przez 4 lata.
... 03.03.2015 godz. 22:01
Jeśli tak się zaczyna 4-letnia kadencja nowego burmistrza w naszej gminie, to możemy się bać co będzie się działo przez 4 lata.
mieszkaniec 03.03.2015 godz. 21:29
Źle się dzieje w naszej gminie. Nowy Burmistrz nie zrobi 1/4 z tego co udało się zrobić Romanowi. Tak wybrali mieszkańcy i teraz Ostroróg więcej straci niż zyska. Pozdrawiam wyborców
mieszkanka 03.03.2015 godz. 19:36
taki otwarty dla mieszkańców ze Zamyka im drzwi przed nosem. absurd! czegoś takiego jeszcze nie było w tej gminie. burmistrz nie ma czasu nawet odpowiedzieć na pytanie bo spieszył się do domu...
dawid 03.03.2015 godz. 19:04
tak tak tego nam brakowało w naszej gminie , krócej trzymac pracowników którzy są tylko do brania pieniędzy a w zamian nic a nic ..... prawidłowo w urzędzie jeszcze powinna zajśc jakaś selekcja :) ze szkołą i przedszkolem także dobre plany .... Panie Sławku trzeba działac Pozdrowienia :)
sąsiad 03.03.2015 godz. 18:23
Jak dla mnie to kaźdy sądzi według siebie...
Jaśki - współczuje ale sami sobie zgotowaliście ten los. Widać coś za cicho było o Was w mediach ostatnio;)
p.s. a dokumenty to się zamyka w szafie
rolnik 03.03.2015 godz. 17:39
myśli ,że pracuje ze studentami i ciągle ich poniża ! tytuł naukowy nie idzie w parze z inteligencją dotyczy to obecnego burmistrza ,oszukał wyborców !
TIRówka 03.03.2015 godz. 17:33
to nic nowego, w innych "księstwach" (czytaj : gminach") jest to samo, starzy kacyki sie zasiedzieli i zaczeli traktowac gmine jak swój prywatny folwark z parobkami ( wasalali) , np były burmistrz Wolsztyna, inny przykład to dyrektor szk.podst. nr3 Wolsztyna, itd itd