NA ANTENIE: Zaczytaj się z Radiem Poznań
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
SŁUCHAJ RADIA ON-LINE
 

Co się stało z Ewą Tylman po godz. 3.18?

Publikacja: 27.11.2015 g.19:02  Aktualizacja: 30.11.2015 g.10:44
Poznań
Nowe fakty w sprawie zaginięcia.
zaginiona-ewa-tylman-idzie-mostowa-7 - monitoring
/ Fot. monitoring

Jak dowiedziało się Radio Merkury - policja dotarła do osoby, do której dzwonił mężczyzna, z którym zaginiona wracała z firmowej imprezy. Jak mówi nam policja - jej zeznania wnoszą wiele do sprawy i budują pełen obraz wydarzeń z nocy z niedzieli na poniedziałek. 

Wcześniej mężczyzna szedł z Ewą Tylman ze Starego Rynku przez ulicę Mostową w kierunku mostu Świętego Rocha. Tam ślad po dziewczynie się urywa. Jej znajomy jest widoczny - pół godziny później i pół kilometra dalej - przy moście Królowej Jadwigi - to tam rozmawiał przez telefon i tam przy przystanku znaleziono dowód osobisty zaginionej.

Drogę jaką przebył - już samotnie - znajomy Ewy Tylman udało się określić przez logowanie jego komórki do sieci. Nowe nagrania i zdjęcia pokazało dziś biuro Krzysztofa Rutkowskiego, którego do sprawy wynajęła rodzina zaginionej. 

Mężczyzna ma niebieską kurtkę i torbę z jasnymi obwódkami założoną przez ramię. Mówił, że był bardzo pijany i dlatego nie pamięta co się stało z koleżanką, na nagraniach nie widać jednak by się zataczał. Dowód znaleziony na przystanku był wg Rutkowskiego podłożony.

Mężczyzna był kilkakrotnie przesłuchiwany przez policję, dziś Rutkowski badał go wariografem. Znajdujemy kolejne kamery monitoringu na różnych budynkach, zabezpieczamy z nich nagrania - mówi rzecznik wielkopolskiej policji Andrzej Borowiak.

W sobotę okolice Warty - przeszukiwać będzie policja oraz biuro Rutkowskiego. Zostaną wykorzystane psy tropiące i drony. Policja nie wyklucza żadnego rozwiązania - od porwania po zabójstwo.

Więcej o sprawie tutaj: Ostatnie zdjęcie zaginionej Ewy Tylman, Znaleziono dokumenty Ewy Tymlan, Poszukiwana poznanianka - Ewa Tylman

Maciej Kluczka/int


Ostanie nagranie z monitoringu, na którym widać zaginioną Ewę Tylman. Zdjęcia z sobotnich poszukiwań - poniżej.

.

http://radiopoznan.fm/n/CjR8qI
KOMENTARZE 153
cz'ytacz 04.12.2015 godz. 17:26
Nie muszę być wróżką aby na podstawie krótkiego filmiku poprzedzonego komentarzem
o zaginięciu napisać dudziestostronnicową opinię nieodbiegającą od finalnych założeʼn jakie
zostały zaprezentowane w ostatnich informacjach (z tego cyklu)
Lecz teraz nie o to chodzi ,gdyż logika ma swoją ciągłość i tylko kosmici (jak to
często bywało kiedy chce się pominąć zdegradowanych lecz majętnych i tatusiami
zabójców czy oprawców) mogą temu założeniu przeszkodzić !

FORMA NAIWNEGO MAŁEGO KOTKA była jest i będzie do koʼnca świata .
A niazauważalny cud w postaci przechodzenia przez Wartę lub inne niebezpieczeʼnstwa
musi mieć miejsce gdyż bez tego też nie byłoby WIARY W OPATRZNOŚĆ,często BOGA
i czasami świętych takich jak MARCINEK czy KRZYSIU .
Gdyż z ciekawości szpeknąłem z góry na Poznaʼn ,widząc te "takie same kapelusze jak statki
na niebie ..." -i gotowi byli je nosić nawet faceci.
Przypomniałem sobie przy okazji takiego jednego który poprzebierany w jakieś stylowe gacie
rower i rękawiczki ,gotowy był wejść do damskiej części budynku by schować się w garderobie.

Lecz to było niezauważalne ...,i beztroskie kicanie musiało przebiec bez większych strachów
między LWIĄ czy WILCZĄ populacją w przestrzeni gdzie każdy chce wypaść na poczciwego
przyzwoitego lub rycerskiego DŻENTELMENA ( w wilczej skórze)
cz'ytacz 03.12.2015 godz. 15:15
Nie pisuję komentarzy gdyż założyli mi blokadę na mój numer internetowy !
Nie poszło o Ewkę (-pisząc kolokwialnie) lecz o MISIA KTÓRY MUSI SIĘ NAZYWAĆ TEDDY
i koniecznie musi być pluszowy ...
JA nadal twierdzę że na sportowo to do małych misi się nie strzela ,co wywołało redakcyjny protest
i założenie mi blokady pod linkiem pt"Dodaj komentarz"

2-Mam drugą blokadę z cyklu "NIEOPŁACONY INTERNET".Tak więc jestem tym wszystkim zmęczony
i idę spać jak na wszystkie misie przystało !
gosc 03.12.2015 godz. 14:22
Skatowali ja widac Wyraznie na nagraniu pytanie tylko czemu dopiero teraz wychodzą na jaw takie sprawy gdy upłynęło już tyle czasu. Osoba przechodząca wzdłuż jezdni nie jest przypadkowa to napewno ktos z jego znajomych który jest zamieszany w sprawę, wydaję się bardzo dziwny...
nagranie mówi samo za siebie... i pewne jest że są do tego osoby trzecie! Tylko gdzie są w chwili obecnej?



Łodzianin 03.12.2015 godz. 10:40
Dla mnie jest oczywiste, że chłopak prowadzący Ewę, nie jest na tyle pijany aby na drugi dzień nic nie pamiętać, pomijając fakt, że wyraźnie widać władcze trzymani jej do pionu. Kłamie i tyle. Kobieta(osoba) przechodząca po pasach powinna natychmiast zostać wezwana na Policję. Nie wiemy jak zachowywała się Ewa na imprezie- nikt o tym nie mówi, czy rzeczywiście była taka pijana?
Najnowsze_Info 02.12.2015 godz. 16:31
Przełom w sprawie Ewy Tylman? Sprawdź jak było naprawdę !

Na żywo z Poznania 24/7 :

24streamer.com/6517
kasia 02.12.2015 godz. 12:05
A mi sie wydaje ze na samym końcu przyblizcie ona próbuje sie wyszarpac tuz za zakrętem a on jakby ja wciagal gdzies...
JA 02.12.2015 godz. 02:21
Poprzedni trop, o Ewie zarejestrowanej o 3.41 przez monitoring MPK, jest fałszywy. Informacje podał chłopak dziewczyny, przeglądający nagrania w poszukiwaniu zaginionej – był pewien, że siedząca na murku kobieta to Ewa.
Anna 01.12.2015 godz. 21:58
Drodzy komentujacy,chłopak który prowadzi Ewe składał wyczerpujace zeznania na Policji,treśc tych zeznań nie została podana do publicznej wiadomości co jest jak najbardziej naturalne,wiec tak naprawde nikt z Nas nie wie czy to co mozemy przeczytac w rożnych artykułach jest prawdą,nawet to czy zasłaniał sie niepamięcią.Owszem mnie też nie podoba się ze nie odprowadził dziewczyny pod dom,ale to akurat nie jest karalne.Policja wie dużo wiecej niż mowi,a w przeciwienstwie do pana Rutkowskiego nie robi show z poważniej sprawy,ale wierzcie mi robia swoja robote i robią ja dobrze,Gdybym ja miała spekulowac powiedziałabym ze faktycznie chłopak wie wiecej niż mowi,na moscie doszło do nieszcześliwego wypadku,wystraszył sie ze będą go oskarżać o nieudzielenie pomocy wiec postanowił mataczyc,wcześniej czy pózniej pęknie na przesłuchaniach.Nie planował tego,nie zamordował,nie tworzmy filmu grozy a krwawym morderstwem bo to sie kupy nie trzyma.Oczywiscie moge sie mylic i on jest niewinny,faktycznie sie rozstali a Ewa poślizgneła sie sama i wpadla do wody.Tak czy inaczej tragedia i to ogromna dla rodziny,z całego serca wspołczuje chciałabym zeby żyła i wrociła do nich ale z każzdym dniem to mniej wiarygodne.
Justa 01.12.2015 godz. 21:07
moim zdaniem osoba na pasach jest przypadkowa,wraca w nocy szybko do domu,mijajac rozchwiana parę odruchowo zwalnia na chwilę przed ,,przeszkodą,,a ruch ręka moze swiadczyc o tym,ze podrapala sie np w nos,auto dojezdza do skrzyzowania więc zwalnia-normalne zachowanie kierowcy a potem fakt-jedzie szybko,ale moze dlatego ze jest pusto i moze sobie na to pozwolic,jedynym dziwnym zachowaniem dla mnie jest postawa kolegi w niebieskim-najpierw tak strasznie sie poswieca, dziarsko i z uporem wlecze zaginiona nadajac tempo iscie marszowe,aby w polowie drogi ot tak ja zostawic i puscic dalej samą? a potem co,ma pomrocznosc jasną???
maniek 01.12.2015 godz. 14:14
napewno sa oboje nietrzeźwi ale w niebieskim jest prowadzącym i nie ma takiej opcji aby jego stan odużenia alkoholem był natyle duży aby nie pamiętał co się stało z dziewczyną, druga sprawa ta osoba przechodzaca na pasach to osoba przypadkowa młody młodzieniec z plecakim, jak by miał udział w porwaniu to raczej ten plecak by mu utrudniał, po trzecie ten samochód za duża prędkość, upływa minuta mogli przejść max 50-70m prędkość wskazuje że był mocno rozpędzony a nie rozpędzał się nie było to feraii że setkę 4s.
obserwator 01.12.2015 godz. 11:34
Po jakie licho "niebieski" ją tam wlókł skoro wcześniej były przystanki tramwajowe i to dwa!
bo 01.12.2015 godz. 03:26
Mozliwe, ze ta sprawa ma jakies drugie dno I jest w nia zamieszanych kilka osob, moze nawet osoby najblizsze np.brat lub chlopak, a dziewczyna stala sie tylko przypadkowa ofiara.Niebieski tez jest wmieszany, bo dlaczego ciagnie dziewczyne przez pol miasta, aby pozniej ja ot tak po prostu zostawic?I to jeszcze w takim stanie, a przeciez wystarczyloby tylko wezwac Taxi I to na poczatku tej wycieczki, I byloby po sprawie...Poszukiwania w rzece na nic sie zdadza, bo jej tam nie ma.Prawdopodobnie zostala uprowadzona w ciagu tych 8 minut I gdzies wywieziona, moze
nawet jeszcze zyje...a jesli jej cialo zostanie wylowione to mozliwe, ze teraz ja podrzuca, bo sprawa zostala zbyt
naglosniona I najlepiej byloby sprawe zamknac.Niestety dlaczego zostala uprowadzona I kto za tym stoi,mozemy
nigdy sie nie dowiedziec.To straszny scenariusz, ale bardzo prawdopodobny, osobiscie lepiej byloby zeby dziewczyna znalazla cala I zdrowa...

nawet jeszcze zyje...ale jzeli znajda cialo w rzece, to znaczy , ze sprawcy wystraszyli sie naglosnienia sprawy I
podrzucili ja teraz, aby sprawa zostala zamknieta, a wtedy tajemnica jej znikniecia nigdy nie wyjdzie na jaw
kiku 30.11.2015 godz. 23:27
nic nie czai się za skrzynką, tylko mruga koniec światła dla pieszych.
ja 30.11.2015 godz. 22:12
ile razy trzeba pisać nie powtarzaj tej "skrzynki z pradem" tylko napisz w jakim czasie filmu to widać ja tam nic nie widzę
romanek 30.11.2015 godz. 20:09

SB
Widzicie że po prawej stronie, za skrzynka z pradem ktoś się czai?
28.11.2015 godz. 22:28
rzeczywiście, ale można obraz zatrzymać i wyostrzyć, potem będzie wiadomo kto to
jolka 30.11.2015 godz. 14:28
tak sobie pomyślałam że skoro kolega tej dziewczyny jest gejem to może to coś co za nimi szło to zazdrosny kochanek żądny zemsty hmmm co wy na to ?
isiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 30.11.2015 godz. 14:00
proste... gdyby nie łaziła po nocy , nie chlała alkoholu ..... dzisiaj nie było problemu i wydawanych naszych pieniędzy na jej poszukiwania .... mysli sie zanim sie cos zrobi .
as! 30.11.2015 godz. 12:23
A ci panowie, ktorzy rzekomo maja szukac zaginionej to chyba wyszli sobie troche pospacerowac I sie dotlenic, bo z szukaniem to niewiele ma wspolnego...Zamiast przeszukiwac krzaki I zarosla to tak sobie ida w jednym szeregu, oczywiscie tam gdzie ewidentnie widac golym okiem, ze Pani Ewy nie ma...Super praca...
leftt 30.11.2015 godz. 10:26
Tutaj sami jasnowidze.
prototyp 30.11.2015 godz. 10:08
Krzysztof Jackowski – jasnowidz z Człuchowa napewno pomógłby w tej sprawie.
aaa 30.11.2015 godz. 00:35
Ten chłopak musi mieć coś z tym wspólnego, on ewidentnie ją pchał. Osoba pijana nie miałaby tyle siły, on nie wygląda na pijanego. Początek filmu, ona aż cała lata.
Iwona 30.11.2015 godz. 00:17
na filmiku piszą,że po pasach przechodzi kobieta - faktycznie krok ma sprężysty jak facet - a czy ta osoba- tak blisko przechodząc obok pary - nic nie może powiedzieć?czy on ją prowadził na siłę,ćzy ona coś mówiła, wyrywała się, prosiła o pomoc? no chyba coś zauważyła...
Arte 30.11.2015 godz. 00:08
Znam bardzo dobrze nocny Poznań. Nie podzielam Waszej opinii w kwestii tempa jazdy samichodu ani dziwnego poruszania się owej kobiety z pasów. Wszystko naturalne. Nie ma ruchu, więc kierowca jedzie szybko. Jest zimno, ciemno i pusto, więc trzeźwa kobieta szybkim krokiem zmierza do domu. Takie zachowania są jak najbardziej charakterystyczne dla śpiącego miasta. Zarzucacie, że kolega ją zostawił i nie odprowadził na tramwaj czy pistój taxi. No cóż, dżentelmenów za dużo dzisiaj nie mamy. Młodzi ludzie, imprezowicze, traktują się po partnersku- każdy wraca we własnym zakresie. Rycerze byli w Średniowieczu. Kto imprezuje, ten wie jak to wygląda


Na tyle na ile znam nocny Poznan, nie wierzę w żaden przypadek. Stawiam, że zniknięcie Ewy było zaplanowane. Pytanie, które mi się nasunęło- czy Ewa lubiła imprezowiać, jak sië zachowywała na imprezach, w jaki sposób wracała z inprez? Odpowiedzi na te pytania mogą być kolejnym elementem w układance.
goscc 56 29.11.2015 godz. 23:45
ja tak samo jak polowa osob uwazam ze to wszystko jest dziwne i zastanawiajace... bo jak no jak mozna tak nagle zaginac w takim miescie jak Poznan?,,i tak samo uwazam ze to wszystko bylo zaplanowane podstawione ukartowane.Oni ida i nagle pojawia sie kobieta w tym samym momencie idaca bardzo szybko wrecz prawie biegnacym krokiem i to przecinajac pasy po skosie idac w ich strone? dziwne i zastanawiajace no pytanie kto tak szybko chodzi wrecz prawie biegnie....no chyba ze ktos sie mega spieszy ma jakis cel plan prace czy cos.i ta kobieta ich mija i nagle pojawia sie rozpedzony samochod... czarne zagadkowe auto...podejrzane . cos czuje ze oni ta dwojka ma cos z tym wspolnegoo..ten niby kolega mogł ja poprostu wystawic i pojsc sobie dalej jakby nic sie nie stalo,i ten dowod podlozony na przystanku...wszystko to jest mega zagadka.
ja 29.11.2015 godz. 22:56
ja tam żadnej osoby ani nic nie widzę w jakim momencie filmu??
dominika 29.11.2015 godz. 22:46
marko w której minucie to widać?
marko 29.11.2015 godz. 21:15
SB masz rację. Za tą skrzynką jest jakas osoba. Może ktos powiększy i polepszy ten materiał filmowy, by zidentyfikować kto to?
@@@ 29.11.2015 godz. 21:03
Mi się wydaje ze jaki i ten kolega i osoba ktora ich mijała i samochu ktory dosyc szybko jechał na skrzyzowaniu i przejsciu dla pieszych maja cos wsponego z jej zniknieciem . Na filmie widac ze podczas mijania osoba na chwile sie zawachała i ten jej kolega coś mocno ją trzymał dosyc dziwne
tomek 29.11.2015 godz. 16:39
...Pan Rutkowski na pewno temu facetowi który szedł z pania Ewa nie odpuści. Wyjasni to tak jak z mala Madzia
tomek 29.11.2015 godz. 14:55
ciekawe tez ze czemu ta trzecia osoba przecina przejście na pasach na wysokości tej pary gdy mogla pojsc prosto kawalek dalej tez widać przejście a i tak nic by to nie zmienilo gdyż przechodząc i idąc za ta para rownolegle znalazła się na wysokości tej drogi która mogla isc nie przechodząc przez pasy
tomek 29.11.2015 godz. 14:47
wydaje mi się ze ta osoba która przechodzi przez jezdnie nie jest tam przypadkowo. to moje pierwsze takie wrazenie po obejrzeniu nagrania
xy? 29.11.2015 godz. 14:15
Chlopak idzie bardzo szybko,jak na kogos kto niby jest pijany.Poza tym caly czas kurczowo ja trzyma, a ona jest calkowicie bezwolna,sytuacja na monitoringu nie pasuje do jego zeznan.Poza tym ona prawie nie jest ubrana, a on calkiem zapiety na ostatni guzik I jeszcze ten kaptur, ktos kto napije sie alkoholu nie czuje zimna wiec nie zapina sie po szyje? To jest to pierwsze co daje do myslenia.Najwyrazniej gdzies sie bardzo z nia spieszy I na pewno nie jest pijany, dokladnie wie co robi, bo o dziwo na poczatku idzie bardzo prosto, a przy koncu kiedy ich mija ta 3osoba nagle
ciagnie ta Pana Ewe w lewo, niby wyglada, ze sie zatacza, albo jak gdyby chce zrobic miejsce na wyminiecie ich.O
dziwo ta 3 osoba tez ich zaraz nie wymija I juz nie idzie tak szybkim krokiem, jak wczesniej szla? Ale moze to tylko
przez ciekawosc...? A pozniej rzekomo zostawia ja sama w takim stanie? I jeszcze wykonuje jakies telefony, a na koncu twierdzi, ze nic nie pamieta?super alibi...ale do domu wrocil! Zbyt duzo zbiegow okolicznosci I znakow ? Policja powinna go zatrzymac na poczatek na 3m-c to moze cos by jednak sobie przypomnial, tak dla wrocenia
pamieci...
Torzo 29.11.2015 godz. 11:08
SB pewnie chodzi o cos co wyglada na obklejona reklamami skrzynke na listy widac tam faktycznie cos jakby ruch. Dokladnie nad najblizszym kamery slupem ze swiatlami
bAN 29.11.2015 godz. 04:08
Dlaczego szybko idą??
Pewnei dlatego że w nocy jest troszke zimno i każdy chce jak najszybciej do domu zajść/
dominika 28.11.2015 godz. 22:58
SB gdzie Ty widzisz skrzynkę z prądem ?
what 28.11.2015 godz. 22:58
@SB gdzie?? nie widze.. obok czego jest ta skrzynka
SB 28.11.2015 godz. 22:28
Widzicie że po prawej stronie, za skrzynka z pradem ktoś się czai?
nika 28.11.2015 godz. 22:14
Dopiero co obejzalam fotki z poszukiwan nad warta I smiech mnie wzial: jednakowoz polska policja to sa straszliwe ciecie - mieszkam we Francji I ladnie by to wygladalo gdyby francuska policja tak sie za terrorystow brala jak te zlamasy za poszukiwania wiezy eiffla juz bylo a ofiar ze 400 zamiast 130
nika 28.11.2015 godz. 22:08
Jedyna rzecz ktora rzucila mi sie w oczy to to ze Ida szybko - dlaczego tak szybko? Na to pytanie napewno juz madrzejsi ode mnie odpowidzieli ci ktorzy dysponuja filtrami do nagran minitoringu
zośka 28.11.2015 godz. 21:57
Gościu z 21.15 minuty wypowiedzi!!! jak przez pasy idzie facet, to możemy być wdzięczni że nie ty jesteś policjantem od wykrywania zbrodni !!
zośka 28.11.2015 godz. 21:53
Ona jest prowadzona na siłę!!! To nie wygląda mi na zataczająca sie parę !
spokojny 28.11.2015 godz. 21:24
Ten chłopak jakoś dziwnie ją prowadzi. Obejmuje prawą ręką a co się dzieje z jego lewą ręką ? Jeśli był tak pijany jak mówi to ja sądzę, źe ręka lewa zwisałaby bezwładnie i tak w ogóle to ona by prowadziła jego. Szkoda, że nie ma nagrania z przodu wtedy byśmy widzieli co się z tą lewą ręką dzieje. Może na to powinna zwrócić uwagę policja ?
gość 28.11.2015 godz. 21:15
Po pierwsze na pasach idzie chłopak i przestańcie wymyślać dziwne historie.Detektywi od siedmiu boleści.To ze policja nic nie mówi nie znaczy ze nic nie wie.Jak dzisiaj poinformowali to już we wtorek wiedzieli z kim rozmawiał kolega jak był na stacji. Wiec dajcie sobie spokój z opowiadaniem bzdur!!!!!
kasia 28.11.2015 godz. 20:23
Ja jestem tego samego zdania co "Aga". Odnoszę wrażenie jakby dziewczyna była prowadzona na siłę. Jakby siłą ją gdzieś prowadził....
Aga 28.11.2015 godz. 19:30
Oglądając powtórnie odniosłam wrażenie, że chłopak prowadzi dziewczynę jakby na siłę. Takie mam wrażenie. A "kobieta" która się pojawia przypomina mężczyznę po sposobie stawiania stóp, maszeruje jak żołnierz i ma bardzo długie kroki. Kobiety w inny sposób się poruszają.
Aga 28.11.2015 godz. 19:16
Nie ma w nas"pokoju łąk"i nie wiemy jakie burze przyjdą, kogo spotkamy na swej drodze, jakie wydarzenia nas czekają.Jesteśmy wczepieni i wrośnięci w ziemię i nawet w przyjaźń nie mozemy wierzyć. Dlaczego chłopak zostawia dziewczynę pośrodku nocy na ulicy. Nie był dla niej "dobrą rzeką"i nie odprowadził do domu. Cały czas trzeba wierzyć, że się odnajdzie
autor 28.11.2015 godz. 17:20
dlaczgo ten samochod na poczatku jedzie powoli a nagle przy pasach przyspiesza??? nigdzie <--- wstecw nie ma zadnych kamer kolo sklepow?? aby odczytac rejstracje? albo na innych ulicach , wiadomo marke auta to i na innej ulicy pozna sie te auto...
anonimP.M 28.11.2015 godz. 17:14
a moze ktos jakies inne linki nagrania ? jak On byl na stacji ? lub cos innego ? ale patrzcie dobrze ona ma kurtke do gory nogami ubrana.. kaptur jest na dole.. a na samym zakrecie wydaje mi sie jakby ta *kobieta/facet* zwalnia a on sie z nia szarpie.. i po chwili ten samochod, na poczatku powoli jedzie i nagle przyspiesz ... cos w tym jednak jest moim zdaniem... obym sie mylila
Anonim 28.11.2015 godz. 17:01
Hmmm...spodnica,obcasy i plecak.?!!!
Anónimos 1 28.11.2015 godz. 16:51
Pisalam nizej. ..dziewczyna o tej godzinie by nie szla sama nawet do pracy...nadodatek jakos to dziwne ze miala spòdnice i plecak a nie torebke
mnmnmnmnmn 28.11.2015 godz. 16:50
Ta osoba idąca przez przejście to kobieta, bo jak się przyjżeć widać,że ma buty z obcasami, bo widać prześwity. Nie są to płaskie buty.
mnmnmnmnmn 28.11.2015 godz. 16:47
Skoro ten chłopak dzwonił do kogoś i prawdopodobnie był przerażony to czemu policja nie może się dowiedzieć do kogo dzwonił? Przecież jest bilans rozmów czy coś takiego....
sam 28.11.2015 godz. 16:15
policja powiedziala że ta osoba co szła za nimi to mężczyzna
ja 28.11.2015 godz. 15:52
"Nie widać,że się zatacza". Moim zdaniem na tym nagraniu wyraźnie widać że są mocno nietrzeźwi.
szok 28.11.2015 godz. 15:47
eks milicjant Rutkowski? to on nie siedzi w kryminale?
Poline 28.11.2015 godz. 15:37
Jak dla mnie to szybko idzie z p.Ewa troche to dziwne.
libero 28.11.2015 godz. 15:04
@ Żaneta
To nie chłopak tylko zwykły FRAJER jeżeli zostawił dziewczynę , koleżankę , znajomą w środku nocy samą.
- Żaneta 28.11.2015 godz. 14:47
Po pierwsze to nigdy , przenigdy nie wyszłabym z imprezy sama z jakimś typem . Tym bardziej , że widać jaka dziewczyna jest nawalona . Piszecie , że chłopak mocno ją trzyma.. Wcale mu się nie dziwie.. Nie jest łatwo prowadzić pijana osobę.. Możliwe , że chłopak chciał ją odprowadzić i możliwe , że ona poszła w swoją stronę a on w swoją.. Więc wiedzieć nie musi co się z nią dalej działo.. Jaka dziewczyna chodzi sama na imprezy.. Może popytajcie jej koleżanki. Ktoś znajomy na pewno był z nią tego dnia
Jagoda 28.11.2015 godz. 13:19
Takie poszukiwania powinny być zorganizowane zaraz po zaginięciu, w pon albo wtorek a nie czekać aż się sama znajdzie... Zaraz się okaże. że spóźnili się trzy dni...
Jhonny 28.11.2015 godz. 13:17
Juz jest.
:((((((( 28.11.2015 godz. 13:13
Johny było!Sama widziałam.Ktoś musiał usunąć po tym komentarzu o braku taktu...A tvn24 pokazywali na żywo obraz z pszukiwań ale powiedzieli,że znaleziono przedmiot,który może pomóc ustalić fakty.
Jhonny 28.11.2015 godz. 13:11
Nie ma zdjęcia :/
:((((((( 28.11.2015 godz. 12:49
o kuźwa...i nawet zdjęcie pokazali...czy ci dziennikarze nie mają za grosz taktu?Jeśli to jej ręka to jaka bestia musiala to zrobić...jakim trzeba być człowiekiem :((To jakiś psychopata :(
smutna 28.11.2015 godz. 12:39
Moim zdaniem on ją prowadzi na siłę trzyma za rękę z przodu i mocno obejmuje żeby się nie wyrwała , nie krzyczy nie ma siły bo na pewno tabletkę jej podali i nie jest wstanie :(
Piotr 28.11.2015 godz. 12:39
Niestety nad wartą znaleziono lewą rękę, która prawdopodobnie należała do Ewy...
Piszą na patriot24 pl
Anónimos 1 28.11.2015 godz. 12:24
Sledze ta całá sytuacje i mam nadzieje ze ta biedna dziewczyna sie odnajdzie. ..dziwny zbieg okolicznosci tej osoby trzeciej,ja jako mloda dziewczyna nie wyszla bym na ulice o tej godzinie sama a widzac pare w takim stanie przeczekalbym az przejda a tu widac ze chce ich na sile wyminac
smutny 28.11.2015 godz. 12:06
Bardzo smutne, oby się znalazła :(
Jhonny 28.11.2015 godz. 12:02
Wypłynie w Czerwonaku jak brat mojej mamy, który wg. ustaleń policji poszedł popływać w Warcie po imprezie podkoziołkowej.
Cassie 28.11.2015 godz. 11:52
zasmucona - Nawet jeśli wie, że ktoś zaginął, nie koniecznie musiała powiązać fakty i się domyślić, że widziała tę dziewczynę. Było ciemno, ona pewnie się spieszyła i raczej się nie przyglądała parze zataczających się ludzi, tylko starała się ich jak najszybciej wyminąć. A samochód pędzi, bo jest noc i może. Nikt się o 3 nie wybiera na wycieczkę po mieście, żeby pooglądać zabytki, tylko chce jak najszybciej dotrzeć na miejsce. Śmieszą mnie te wszystkie teorie spiskowe.
zasmucona 28.11.2015 godz. 11:48
Sorry Natalia żyjemy w XXI wieku...nawet jeśli nei włączała tv czy Internetu to cała Polska już o tym mówi.Poznań żyję tą sprawą i jestem pewna,że ktoś pocztą pantoflową jej powiedział,że ktoś zaginął.Poza tym jest wiele plakatów.Osoba,która przechwyciła dowód tez nic o tym na początku nie wiedziała,ale jak tylko doszły do niej słuchy to zgłosiła się na policję.O Ewce mówiono już we wszystkich wiaodmościach,pisza na portalach,co chwilę ludzie dyskutują na ulicy, są fora Internetowe, na fb co chwile ktoś dodaje plakat,mówią o tym w radio.Nawet idąc do pracy zapewne wszyscy wpsółpracownicy o tym plotkują.Proszą o zgłodzenie się na komisariat,bo może coś wnieść do sprawy...gdyby mnie to dotyczyło to biegłabym na jednej nodze,aby jej pomóc.A osoba z monitoringu się nie odzywa...Dziwne to wszystko...Ja nie wierzę w przypadki...Wystarczy spojrzeć jak ten samochód pędzi.Mam nadzieję,że dziewczyna się znajdzie cała
libero 28.11.2015 godz. 11:43
Czy ten mega gamoń który w samym środku Poznania nie potrafił załatwić taksówki też bierze udział w tych poszukiwaniach ?
Ciekawy 28.11.2015 godz. 11:27
Na zdjęciach widać szereg funkcjonariuszy. Płaski teren akurat na fotkach . Niestety wyzwanie stanowi dopiero koryto Warty
Seba 28.11.2015 godz. 11:24
Nie znam Cię Ewa ale mam nadzieję,że jeszcze kiedyś pogadamy w Rossmanie.
Natalka 28.11.2015 godz. 11:14
Ludzie! Śmieszą mnie komentarze, że ta kobieta może być w to zamieszna. Kobieta idzie rano do pracy, przed sobą ma pijaną parę - więć stara się ich wyminąć! Też bym tak zrobiła na jej miejscu. Poza tym nie każdy musi siedzieć w internecie lub przed telewizorem - więc może nawet nie wie, że w poniedziałek mijała zaginioną dziewczynę.
Dodan 28.11.2015 godz. 11:11
Zgadzam się z tobą Suselka...widać z daleka światła tego sakochodu jak nadjężdża,więc zapewne albo ruszał z te ulicy albo gnał skądś do domu (może ktoś z pracy wracał-nocna zmiana,albo jechał na poranną).Przejeżdżając ten krótki odinek jest już tak rozpędzony,że nie idzie odczytać danych z tablicy rejestracyjne oraz można tylko domniemać jaki to rodzaj samochodu.Są dwie opcje albo ktoś gdzieś gnał -praca lub z pracy do domu,albo wiedział,że jesty tu kamera i pędził tak,aby nie można było ustalić numerow.
Max 28.11.2015 godz. 11:09
Co to za czerwiony kapturek w kordonie poszukiwawczym? Ewa?
suselka 28.11.2015 godz. 11:06
Samochód wyraznie przypiesza przed przejsciem dla pieszych.. w takich miejscach, zwł nocy zdejmuje się nogę z gazu. A osoba trzecia jak wspomniala wczesniej p. Nadia wydaje się, ze zwolnila przed pasami.. Wyglada raczej na mezczyzne mimo wszystko. Zbyt wiele zbiegów okoliczności. Nagranie urywa się w kluczowym momencie.
zuzka 28.11.2015 godz. 11:00
Nie mogę przestać myśleć....nie znam tej kobiety,ale przykro mi bardzo....nie można liczyć nawet na znajomych....widać,że kobieta była pod wpływem alkoholu.....miejmy mała nadzieję,że się odnajdzie:(
Anna 28.11.2015 godz. 10:50
Bardzo mi przykro, myślę o tej dziewczynie już 2 dzień, jestem jednak pewna że żyje i się znajdzie. Bardzo współczuję bliskim. Znajdzie się.
aaaa 28.11.2015 godz. 10:41
Osoba pijana do tego stopnia że traci pamięć nie szwęda się po mieście i nawet nie ma sił aby gdzie kolwiek zadzwonić. Marzy tylko o tym by się położyć. Wg mnie Pan w niebieskiej kurtce ostro kręci.
wawa 28.11.2015 godz. 10:17
Bez przesady, przecież z tego nagrania nic nie wynika, nie oceniajcie chłopaka z góry. Rutkowski to naciągacz utrudniający pracę Policji! Żadnej sprawy sam nie rozwiąże!
aa 28.11.2015 godz. 09:54
Biorąc pod uwagę brak konkretnych działań policji w tej sprawie, mozna się obawiać jakis powiązań i matactw związanych z mundurowymi
looki 28.11.2015 godz. 09:24
Skoro już wczoraj o 23:10 Radio dowiedziało się, że Policja ma pełen obraz wydarzeń, to dlaczego nie ma na ten temat konkretnej publikacji?
Moja hipoteza w tej sprawie jest taka, że kolega w niebieskiej kurtce ma jakiś związek z zaginięciem Ewy (niekoniecznie nawet celowy, świadomy, czy zaplanowany). Coś się stało, kolega spanikował, że będzie miał problemy i zadzwonił do... siostry, która chciała dać mu alibi, a tu te kamery na lotosie... To tylko hipoteza.
Czuję, że Policja już całkiem niedługo rozwiąże tę sprawę.
libero 28.11.2015 godz. 09:06
Żal mi tej dziewczyny , że nie wiedziała jakich ma kolegów i koleżanki w pracy .
Smutne to .
ciciol 28.11.2015 godz. 06:36
@Masakra przepraszam bardzo, ale czy auta jak je określiłaś nie mogą jeździć nocą? Czy jakby żarówka w w którejś lampie była przepalona, to też by była podejrzana, że akurat wtedy się nie świeciła?
didi 28.11.2015 godz. 03:30
Przechodząca kobieta ewidentnie pokazuje ręka w prawo. Może zapytali ja o coś gdy przechodziła? np gdzie są taksówki albo jakaś ulica? To by wyjaśniało czemu wskazała kierunek i czemu się na chwilę zatrzymała
Tomek 28.11.2015 godz. 02:33
Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać jak czyta się ta komentarze niespełnionych detektywów. Poza tym żal że rodzina dała się złapać na te tanie sztuczki Rutkowskiego który jedyne co zrobi to show medialna i wystawi fakturę przy okazji jeszcze z kilka razy utrudniając czynności policji. Ale taki naród co zawsze uważa ze policja jest bee i na pewno nic nie zrobi jedynie baki znika ale Pan detektyw jakże uczciwy płatnik VAT to prawie bohater i cudotworca. Szkoda że zapominają ze jedyne co taki detektyw robi to idzie właśnie na policję wyciągnąć informacje i leci zwołać konferencje. Ludzie dakcie pracować tym którzy są do tego powołani
anonim 28.11.2015 godz. 02:30
Daewoo Tico przejezdza po tej minucie ...
Cassie 28.11.2015 godz. 01:58
Mnie jest żal tego chłopaka, jak czytam te wszystkie komentarze. Nie ma żadnych dowodów, że coś zrobił, a już banda domorosłych detektywów go skazała. Jeśli dziewczyna się nie znajdzie, to będzie napiętnowany do końca życia. A na tym nagraniu za przeproszeniem g*wno widać, jeden powie, że chłopak ciągnie wyrywającą się ofiarę, drugi, że troskliwie prowadzi pijaną koleżanką. P.S. <3 komentarz, że się zemścił, bo chciał zostać kierownikiem Rossmanna. Ktoś się za dużo Trudnych spraw naoglądał.
Hup 28.11.2015 godz. 01:34
Widać ze to jakaś młoda dziewczyna bądź studentka..czapka z pomponem plaszcz i plecak ... mogła tam iść całkiem przypadkowo....
Masakra 28.11.2015 godz. 01:24
Moim zdaniem podejrzany jest kolega który ją tak mocno trzyma bo skoro niby nic nie ma z tym wspólnego to czemu jej do domu nie zaprowadził? Czemu sam na taxi nie zadzwonił? Normalny kolega to albo by pid same drzwi zaprowadził albo po taxi zadzwonił ....
A ta kobieta dziwne ze akurat w tym momencie sie pojawiła i jeśli nie jest w to zamieszana to czemu ni zgłosi sie na policje ze widziała Ewe z kolega no czemu? A te auto wszystko jakby było ukartowane ...
ME 28.11.2015 godz. 01:03
a i jeśli by chciała się wyrwac na pewno by krzyczała wiec tamta Pani by zareagowala :(
ME 28.11.2015 godz. 01:01
smutne ale jemu tez się placza nogi :( nie osadzajcie biednego chłopaka :( ewka się znajdzie ;(
ccccvv 28.11.2015 godz. 00:55
Rutkowski ma tu co wybierać na przyszłych pracowników. Co jeden komentarz, to lepszy. Archiwum X wysiada.
kki 28.11.2015 godz. 00:50
ewa wyciaga prawa reke do kobiety ktora ich mija
kki 28.11.2015 godz. 00:45
gdy pojawia sie mijajaca ich kobieta to widac na nagraniu tak jakby ewa chciala sie wyrwac koledze i widac tez wyciaga prawa reke gdy kobieta ich mija
Radek 28.11.2015 godz. 00:42
Prześledzić ten samochód jadący na monitoringu ul. Garbary, Wielka Chwaliszewo Estkowskiego
adis 28.11.2015 godz. 00:30
jak dla mnie nieszczęśliwy wypadek, koleś co z nią idze biorąc na siebie odpowiedzialność za nią spanikował po wypadku i chciał się oczyścić podrzucając dowód koło awf-fu (może podała mu torebkę oddalając się na siku) też nie był do końca trzeźwy i zamiast od razu zgłosić co się stało chciał przekombinować ;/ napewno ma coś do ukrycia i napewno jutro już będziemy znali całą prawdę. napewno dotarli do osoby z którą ten facet rozmawiał...
amtonio 28.11.2015 godz. 00:24
Czy czasem samochód nie jechał pod prąd????
Wiewiór 28.11.2015 godz. 00:23
A może "kolega" ją komuś wystawił...I już dawno ją wywieźli do burdelu albo na organy! W tym kraju już nic mnie nie zdziwi... :(
Nadia 28.11.2015 godz. 00:21
Rozpoczyna sie film widac jak podjezdza auto zwięszka sie natężenie swiatla masakra pijana bylam ale zeby kurtke zalożyc do gory nogami nigdy
aaa 28.11.2015 godz. 00:20
Koleś ewidentnie ją trzyma na siłę przecież to widać jak byk. Ta kobieta co przechodziła przez pasy na chwilę się zatrzymała przed nimi przy zakręcie, więc według mnie ona też może być wmieszana w tę sprawę. Według mojej dedukcji ten samochód stał gdzieś dalej, gdzie go monitoring nie złapał, a Ewa została do niego wepchnięta, bo też podejżanie za szybko naginał, jakby nie chciał za dużo ujawnić. Kto wie nawet czy to ta dziewczyna nie prowadziła. Mogło dojść do nieszczęśliwego wypadku lub została gdzieś wywieziona.
Nadia 28.11.2015 godz. 00:14
Druga sprawa po co dotykala tego auta ? A czy nie dawala ta reka sygnalu ? Auto sie zatrzymalo i ciach do auta
Jhonny 28.11.2015 godz. 00:12
Ona się nie wyrywa, a gość prowadzi ją pod ręke+obejmuje dla większego bezpieczeństwa, że się nie przewróci.
Nadia 28.11.2015 godz. 00:11
Ta osoba zanim ja widac to moim zdaniem biegla i zatrzymala sie pare krokow przed przejsciem ewidentnie cien na to wskazuje
SCV 28.11.2015 godz. 00:02
ten sklep ma jeszcze jedną kamerę patrzącą w drugą stronę - przynajmniej tak wynika ze streetview (nad skrzynką od gazu)
Masakra 27.11.2015 godz. 23:55
To tak wygląda jak by prawa ręka ja trzymał a w lewej coś trzymał i może jej groził
Masakra 27.11.2015 godz. 23:54
Widać on ja ciągnie !!brak słów!!!!!!!
ja 27.11.2015 godz. 23:53
Czy pan Krzysztof nie widzi tego co my ze ta biedna dziewczyna broni sie bo nie chce z nim iść to widac na zdjęciu pierwszym na tle białego auta.Klikam sobie klatkę po klatce ona sie go boi to widać że nie chce z nim isc!!! .
maks 27.11.2015 godz. 23:48
bądźmy szczerzy, mamy 27.11 tak jak rutkowski powiedział szukają już tylko ciała. Ten koleś w niebieskim napewno ma coś na sumieniu. Podejrzewam że wszystko już wiadomo.
Anna 27.11.2015 godz. 23:46
Gość prowadzi ją siłą , dziewczyna się zatacza widać ,że chce się od niego uwolnić!!!!
Ja 27.11.2015 godz. 23:30
Ludzie na prawde juz tak niepotrzebnie spekulują... Osoba trzecia szła żwawo..No a kto po 3 robi sobie spacerki, jak ktoś skąś wraca o tej godzinie to zawsze idzie szybko. Jak sie ktos spieszy na autobusy tym bardziej, Niewątpliwe ta osoba mogłaby powiedzieć czy byly jakieś kłotnie i wyrywania czy nie.
G. 27.11.2015 godz. 23:29
TO NIE ONA SIEDZIAŁA NA MURKU!
www.codziennypoznan.pl/artykul/2015-11-27/dowod-ewy-tylman-podrzucony-dwoch-mezczyzn-badanych-wariografem#

Nagranie z godz. 3.18 to ostatni ślad po 26-latce.
Poprzedni trop, o Ewie zarejestrowanej o 3.41 przez monitoring MPK, jest fałszywy. Informacje podał chłopak dziewczyny, przeglądający nagrania w poszukiwaniu zaginionej – był pewien, że siedząca na murku kobieta to Ewa.
Kondon 27.11.2015 godz. 23:29
Przypadkiem trafiłem na to nagranie ale twierdze że tylko on coś może wiedzieć pewnie coś jej fajfus zrobił ja na miejscu panów psów zrobił bym mu przesłuchanie 3 stopnia i po sprawie...
KAROLINA 27.11.2015 godz. 23:27
Jhonny! Jakie bez przesady, moim zdaniem to jest ewidentne porwanie. Powinni przesłuchać całą obsługę tej knajpy w której się bawili.Dlaczego nie wracała taxi jak miała w zamiarze wcześniej?
rrr 27.11.2015 godz. 23:20
nie mogła zostać wciągnięta do auta, bo są dowody - nagrania z kamery z tramwaju ze o 3.40 siedziala na murku na mostowej razem z kolega!!!!
Fikuś 27.11.2015 godz. 23:15
Widać że prowadzi ją siłą może to on chciał zostać kierownikiem a że została Ewa to się na niej zemścił z zazdrości?
Jhonny 27.11.2015 godz. 23:08
Nikt się nie dziwi, że panna z Rataj, idą drogą w kierunku r.Rataje ze Starego, a później spod Ibisu cofają się na krzyżówke Strzelecka/Jadwigi? Szli Wartostradą i wpadła? Musiała iść siusiu i znikła? Dlatego chłopak szuka jej na stacji nerwowo? Chcieli skrócić sobie drogę? Pewnie znajdą ją jutro w okolicach Serafitka.
pieter 27.11.2015 godz. 23:07
Całkiem możliwe jest porwanie.
qwerty 27.11.2015 godz. 23:04
Ten samochód na końcu nagrania jest bardzo dziwny.
ktos 27.11.2015 godz. 22:58
hmmm skoro ona miała isc przez most rocha to dlaczego skrecili w lewo jak most rocha jest prosto?skrecili w lewo a tam jest strasznie ciemno jest ten plac zabaw i zejscie do warty..kolega Ewe ciagnie na sile i tyle!
Poznań 27.11.2015 godz. 22:58
Zbliżyłam nagranie i mam wrażenie ze oni jak są juz tam dalej pod koniec filmiku to ona próbuje mu się wyrwać a on siła ja trzyma
Detektyw 27.11.2015 godz. 22:55
Widać że osoba ich mikajaca prawa ręka coś pokazuje koledze .... nie chcę gdybym ale ewidentnie porwanie.... samochód zapieprza bo nie chce ujawnić rejestracji. Przypatrzcie się!
Niko 27.11.2015 godz. 22:54
Ja nie jestem policjantem ani detektywem, ale patrząc na ten film widzę, że:
1. Ona się ewidentnie wyrywa
2. Jakby on był bardzo pijany to nie byłby w stanie jej tak kurczowo trzymać
3. W momencie jak ta kobieta ich mija to tak wygląda jakby Ewa trochę "zarzuciła" nim by wzbudzić w niej podejrzenia.
4. Samochód - moim zdaniem on stoi przez chwilę (widać światła, ale natężenie się nie zwiększa), dopiero po chwili światło jest coraz silniejsze i pojawia się auto. I tutaj mam 2 przypuszczenia - albo samochód stał na czerwonym świetle (tylko nie wiem czy o tej godzinie sygnalizacja świetlna nie jest wyłączona), albo do tego samochodu została wciągnięta Ewa.
Jhonny 27.11.2015 godz. 22:52
Bez przesady. Można być mocno napitym i iść prosto oraz wszystko pamiętać. Miałem tak za czasów młodzieńca i picia. Pozatym o ją prowadzi. Dopisujecie scenariusze. NIe ma próby wyrwania czy ucieczki. Auto przyśpiesza, bo zmienia bieg z 2-ki na 3-ke.
Poznań 27.11.2015 godz. 22:52
Dziwne trochę zeznania kolegi , nie wierzę mu. Widać ewidentnie, że on ją szarpie szybko z nią idzie. Dlaczego miałby ją później zostawić ? Nie widać na nagraniu, że jest pijany a tym bardziej po tylu godzinach powinien trochę wytrzeźwieć i niby nic kompletnie nie pamięta. A na stacji miał siłę rozmawiać ?? I nawet nie wie z kim ? Ta sytuacja jest chora. Powinni go przycisnać
anna 27.11.2015 godz. 22:47
Mnie tez to nie wyglada jakby sie zataczali, tylko koles prowadzi ja na sile
whatever. 27.11.2015 godz. 22:46
Ja się sklaniam bardziej do opcji dobrze ogarniętego porwania. Niestabilne zeznania kolegi, osoba trzecia na kamerze od 0:12 do 0:31 (19 sec) - idzie zywym krokiem, szybkim, (imo mezczyzna), a od 0:34 zaczyna zamulać przy nich jakieś dobre 12sec gdzie ma do pokonania 10metrow. Niby tam się wspolnie zataczaja, ale ja na miejscu osoby 3 odruchowo od razu bym ich ominął tymbardziej, ze od poczatku szedłem pewnie (byl trzezwy), to w podswiadomosci czlowieka juz siedzi, ze zaraz trzeba ich normalnie, rownie pewnie ominac. A po minucie samochod. Dodatkowo dobre miejsce urwania sladu (przy Warcie) dajace do myslenia, ze dziewczyna wpadla i sie utopila, a wiadomo - nie ma ciala, nie ma podstawy do oskarzenia o zabojstwo/porwanie tylko o umorzenie sledztwa.
bbb 27.11.2015 godz. 22:41
faktycznie ona chyba dostala w twarz
hipoteza 27.11.2015 godz. 22:34
na poczatku filmu wyglada jakby dostala w twarz...
Gig 27.11.2015 godz. 22:33
strzelil jej w twarz z plaskacza ?!?!?!
Sebastian 27.11.2015 godz. 22:32
Zwróćcie uwagę na to jak pod koniec nagrania przejeżdżający samochód przyśpiesza.
Mati 27.11.2015 godz. 22:25
Ten kaptur chyba też założony celowo...
lisek 27.11.2015 godz. 22:19
na filmie widać, że to on ją prowadzi...siłą...są widoczne momenty kiedy bardzo mu się opiera...a w momencie kiedy Ewa słyszy, że ktoś nadchodzi chce mu się wyrwać i szukać pomocy...tak to widzę...i mam wrażenie że osoba która ich mija na końcu wykonuje jakiś gest ręką... i jeszcze jedna sprawa...początek filmiku...wykadrujcie sobie moment kiedy Ewa spogląda na tego faceta...co widać?
ewka 27.11.2015 godz. 22:16
straszna historia,oby sie dobrze zakończyła. ps. Pan Maciej Kluczka pięknie pisze,zna sie na robocie dziennikarskiej, gratulacje
k 27.11.2015 godz. 22:15
Szukają kierowcy? auto małe kolor bordowy? ścięte z tyłu jak yaris punto itp ..mi to tak wyglada ...
pyra 27.11.2015 godz. 22:09
jeżeli ten kolo jest czysty to ja jestem mały i gruby! Jak nic ma coś na sumieniu :(
olala 27.11.2015 godz. 22:02
Przecież ewidentnie widać że ona idzie wbrew sobie,a raczej nie idzie a on prowdzi ją siłą
autor 27.11.2015 godz. 21:59
wg mnie są 2 opcje:
1. jakiś nieszczęśliwy wypadek, nie wiem Ewa poszła się wysikać nad wodę czy coś, pijana poślizgnęła się i utopiła, a kolega był po tym nerwowy, bo wiedział, że widział jak ona się topiła, ale był też świadomy, że nikt mu w to nie uwierzy i być może dostanie 25 lat,
2. po Ewę przyjechał jej chłopak (w miejscu gdzie nie ma kamer) i labo się ostro pokłócili przy tym koledze i odjechali, albo ten Ewy chłopak w nerwach ją uderzył, a ona wpadła do rzeki, a kolega Ewy może chwilę wcześniej odszedł, ale z daleka zobaczył co się stało, ale dziś boi się mówić, bo albo nikt mu nie uwierzy i zrobią jego winnym, albo boi się zemsty chłopaka Ewy za puszczenie pary z ust
Ewel 27.11.2015 godz. 21:56
Dla mnie ewidentnie koleś ja trzyma na sile,on uwiesił się na niej i ja Gdzieś na sile ciągnął żeby nie wzbudzić pewnie Podejrzeń, widać później że die zatrzymują i chyba próbuje się wyrwać? Nie wiem ale jak dla mnie to nie jest dobrowolny spacer.
Olek 27.11.2015 godz. 21:52
Zrobił jej krzywdę a potem ze stacji dzwonił do kolegi z ronda rataje by ten podrzucił jej dowód na przystanek, a sam wrócił do domu "czysty"
Kinga 27.11.2015 godz. 21:52
Pół kilometra w pół godziny? Trochę długo szedł.....
Marta 27.11.2015 godz. 21:47
Zgadzam się z Lidia on trzyma ją na siłę! Nie wygląda na pijanego tylko spieszacego się! A może to auto jest zamieszane w sprawę !
kasia 27.11.2015 godz. 21:43
Prowadzi Ją siłą*
kasia 27.11.2015 godz. 21:41
A jak dla mnie to Ona probuje sie wyrwac gdy widzi nadazajaca sie okazje gdy ta dziewczyna dochodzi do nich, a przy rogu budynku on próbuje ja zatrzymać na chwie żeby ta dziewczyna mogą ich wyminac.ewidentnie prowadzi ją silną.
ona 27.11.2015 godz. 21:17
do nieważne - to całkiem normalne, ludzie czasem zapalają i gaszą światło :)
Lidia 27.11.2015 godz. 21:11
Może podał jej pigułkę gwałtu, niekomiecznie musiała być pijana...
kinia 27.11.2015 godz. 21:10
przeciez samochod jechal i to odbijalo swiatlo
do mmmmm 27.11.2015 godz. 21:09
może na nocny mu/im się spieszyło - wiadomo, że za często to one nie jeżdzą
Lidia 27.11.2015 godz. 21:09
Dla mnie to wygląda jakby ją prowadził siłą...nie idą jak pijani tylko jaby ją przytrzymywał żeby nie zwiała
Mmmmm 27.11.2015 godz. 21:08
Wydaje mi sie jakby ja gdzies prowadzil i zależało mu na czasie i napewno on nie jest aż taki pijany jak się tlumaczy.
niewazne 27.11.2015 godz. 21:04
mnie zastanawia światło między około 00:57 a 01:03 - nagle cień na chodniku robi się wyraźniejszy, jakby ktoś zapalał światło w budynku, na którym jest kamera i za chwilę je zgasił
zzzz 27.11.2015 godz. 20:41
Na pewno oboje są pijani, widać, że lekko się zataczają. Ale nie są nawalani - na pewno mieli kumację co się dzieje.z