Od wiosny nasz region promował się w kraju i za granicą pod hasłem "Wielkopolska - wielka historia, wielka przygoda". Turyści postrzegają Wielkopolskę jako region bogaty, pełen atrakcji - także kulturalnych - to kolejne wnioski z badań. Ci, którzy odwiedzili nasz region - wyjeżdżali zadowoleni. - Bardzo dobrze oceniana jest baza noclegowa i gastronomiczna - mówi Andrzej Kępa z firmy, która prowadziła badania.
Badania pokazały też, że większej promocji potrzebują atrakcje wodne Wielkopolski, dlatego ruszy kolejna kampania. - Mamy na nią znacznie więcej pieniędzy niż na poprzednia. Będziemy promować Wielką Pętlę Wielkopolski, chodzi o to, żeby Warta, Noteć i jeziora konińskie stały się osią, po której będą się poruszać wodni turyści - zapowiada szef Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Tomasz Wiktor. Nowa kampania promocyjna Wielkopolski rozpocznie się wiosną przyszłego roku