NA ANTENIE: 00:00-01:00 KLASYKA I/
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
SŁUCHAJ RADIA ON-LINE
 

Kto lepiej wypromuje swój pomysł?

Publikacja: 02.10.2014 g.15:52  Aktualizacja: 02.10.2014 g.15:56
Poznań
Autorzy projektów w poznańskim budżecie obywatelskim prześcigają się w promocji swoich pomysłów. Zwolennicy przyznania pieniędzy ośrodkowi Rusałka mają płatne reklamy w telewizji. Pomysłodawcy stworzenia winnic nad rzeką Wartą stawiają głównie na promocję w internecie.
winnice poznania1 - Adam Michalkiewicz
/ Fot. Adam Michalkiewicz

- Nie wykupujemy reklam, bo nasz projekt (Winnice Poznania - przyp. red.) jest pomysłem społecznym i nie mamy na to środków - mówi jeden z autorów wniosków Adam Kurasz.

Maciej Milewicz z Urzędu Miasta Poznania mówi, że nie ma specjalnych ograniczeń w promowaniu poszczególnych projektów. - Wnioskodawcy mogą wystawić stolik i rozdawać ulotki, poprosić o pomoc znajomych czy rodzinę, a - jeśli mają na to środki - mogą też wykupić reklamę np. w telewizji - wyjaśnia.

Głosowanie nad poznańską edycją budżetu obywatelskiego ruszyło 1 i potrwa do 12 października. Głos oddało już około 5 tysięcy ludzi.

http://radiopoznan.fm/n/
KOMENTARZE 0