NA ANTENIE: 0 RPELEKTRON POGODNA XL 29``/
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
SŁUCHAJ RADIA ON-LINE
 

Reklamacja uwzględniona. Pieniędzy nie ma...

Publikacja: 22.12.2014 g.13:53  Aktualizacja: 23.12.2014 g.10:51
Poznań
Zabrakło pieniędzy na reklamacje dla użytkowników karty PEKA. Pasażer, który chciał odzyskać swoje pieniądze "zjedzone przez biletomat", został odesłany na przyszły rok. Po tym jak zainteresowaliśmy się sprawą, ZTM zapowiedział zmiany.
nowy biletomat głogowska (4) - Adam Michalkiewicz
/ Fot. Adam Michalkiewicz

Sprawa dotyczy reklamacji biletu kupowanego w biletomacie. Maszyna pieniądze wzięła, ale karty PEKA nie naładowała. Reklamację rozstrzygnięto pozytywnie, zaproszono pasażera, aby odebrał pieniądze w ZTM. W okienku dowiedział się, że pieniędzy nie ma i będą dopiero w styczniu. To dlatego, że biletomatami zajmuje się firma zewnętrzna - Mennica Polska.

- Było to niefortunne zdarzenie, za które przepraszamy. Nasi pracownicy nie mieli dostępu do puli pieniędzy przeznaczonych na reklamacje. Taka sytuacja nie powinna się zdarzyć i już się nie zdarzy - mówi Agnieszka Smogulecka z ZTM-u.

Te kroki oznaczają, że dziś żaden z pasażerów nie będzie już odsyłany i informowany, że po pieniądze ma przyjść w styczniu.

Tymczasem okazuje się, że ZTM ma ambitne plany na przyszły rok. W przyszłym roku pracowało w firmie blisko 200 ludzi, z czego 35 to dyrektorzy i kierownicy. Dla porównania kontrolerów biletów będzie 23, a kasjerek - 30.

http://radiopoznan.fm/n/
KOMENTARZE 1
ckm 23.12.2014 godz. 08:31
Muszę spróbować tak powiedzieć w Urzędzie Skarbowym lub w ZUS , sorrry w tym miesiącu nie mam pieniędzy proszę przyjśc w przyszlym roku.